مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

تیزر جدید گوشی موبایل می میکس 3 – ویژگی های گوشی شیائومی

مطالب پربازدید

تیزرهای گوشی هوشمند

تیزرهای گوشی هوشمند می میکس 3 خبر های جالبی را به همراه دارد. این گوشی هوشمند در بسیاری از موارد شگفتی ساز خواهد بود. گوشی هوشمند می میکس 3 که مدتی پیش اعلام شد با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی روانه بازار می شود این بار با قابلیت های جالب دیگر تیزر خود را منتشر کرد.

می میکس 3

اولین موضوعی که در این تیزر ها رویت می شود قابلیت فیلم برداری صحنه آهسته با 960 فریم بر ثانیه را نشان می دهد. این ویدئو زمانی منتشر شد که تنها دو روز تا رونمایی از این محصول خاص مانده است. پس از این تیزر سخنگوی کمپانی شیائومی اعلام کرد که این گوشی هوشمند یکی از برترین موبایل هایی است که با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار جهانی خواهد شد. در بخش دیگر این تیزر قابلیت حسگر تشخیص چهره نیز به نمایش گذاشته شد.

گوشی هوشمند شیائومی

این گوشی هوشمند با توجه به شرایط موجود بدون شک فروش بازار چین و هندوستان را به سود خود به پایان خواهد رساند. طبق ادعای کمپانی شیائومی روز 25 اکتبر محصول جدید خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می کند.

مطالب پربازدید

همانطور که بیان شد شیائومی قصد دارد اولین ها را در این پرچمدار خود تجربه کند از این رو در گوشی هوشمند می میکس 3 شاهد دکمه انحصاری هوش مصنوعی نیز هستیم. این دکمه باید دید می تواند نیاز های کاربران را در این مورد برطرف کند یا تنها به عنوان یادگاری از هوش مصنوعی روی گوشی های این برند قرار می گیرد. این گوشی هوشمند ظاهری مانند اوپو فایند ایکس داشته باشد و بدون شک زیبایی های بسیار زیادی خواهد داشت.

تیزر جدید می میکس 3

آیا گوشی موبایل می میکس 3 شیائومی برترین ویژگی ها را خواهد داشت؟

این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار فروش خواهد شد و با توجه به رم نرم افزاری 10 گیگابایتی اگر این گوشی هوشمند را سریعترین موبایل جهان معرفی کردیم تعجب نکنید. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی های 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد شد که شرایط بسیار خوبی برای کاربران ایجاد می شود.

این گوشی هوشمند با دو لنز دوربین 12 و 20 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود و دوربین سلفی این محصول نیز شامل دو لنز 24 مگاپیکسلی خواهد بود. این دو لنز سلفی به صورت کشویی در بخش بالایی صفففحه نمایش قرار می گیرد تا خیال کاربران در مورد استفاده از گوشی هوشمند تمام صفحه راحت شود.

حال باید دید آیا شیائومی با دوربین خاص خود و استفاده از ویژگی های برند سامسونگ و .. می تواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد؟ نظرشما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا