مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

چرا کشتی‌گیران آمریکا قید حضور در ایران را زدند؟

مطالب پربازدید

هومن توکلیانسرپرست ایرانی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، از ترس لغو برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ایران و هدر رفتن هزینه‌های زیاد اخذ ویزا و بلیط تصمیم گرفتیم به ایران نیاییم.

هومن توکلیان درباره علت نیامدن تیم تایتان مرکوری آمریکا به رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران گفت: فاصله زمانی رقابت‌های جهانی مجارستان با رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران کم بود و نفرات اصلی تیم ملی اعلام کردند ترجیح می دهند در جام باشگاه‌های جهان کشتی نگیرند و استراحت کنند اما تصمیم‌گیری نهایی به بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان موکول شد.

 

آمریکایی‌ها تا از قطعی بودن کاری اطمینان نداشته باشند هزینه نمی کنند و آن را انجام نمی دهند به همین خاطر چون از برگزاری این رقابت‌ها در ایران پس از استعفای خادم مطمئن نبودند تصمیم گرفتند قید آن را بزنند. از سوی دیگر از فدراسیون ایران نیز تماسی با فدراسیون کشتی آمریکا گرفته نشد و اصلا هیچ اقدامی برای حضور آمریکا در ایران اتخاذ نشد.

مطالب پربازدید

 

زمانیکه رسول خادم رییس فدراسیون بود تمامی مسابقات به میزبانی ایران با بهترین نظم برگزار می‌شد و همه بدون ترس از احتمال لغو آن‌ها برنامه ریزی می‌کردیم اما وقتی خادم استعفا داد نگران بودیم نکند هزینه‌های زیادی برای گرفتن ویزا و بلیط انجام دهیم بعد هم برگزاری مسابقات لغو شود، به همین خاطر به فدراسیون کشتی ایران اعلام کردیم نمی‌توانیم در این رقابت‌ها حاضر شویم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا