مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

رد تماس سامسونگ ” آموزش رد تماس سامسونگ به طور خودکار “

مطالب پربازدید

رد تماس در گوشی سامسونگ

اگر گوشی شما سامسونگ می باشد و می خواهید با تنظیمات رد تماس در سامسونگ آشنا شوید؛ می‌توانید ادامه مطلب را با ما همراه باشید. عناوینی چون تنظیمات رد تماس سامسونگ، رد تماس در گوشی سامسونگ، رد خودکار تماس در سامسونگ و آموزش رد تماس در سامسونگ از عناوین سرچ شده در گوگل در خصوص گوشی سامسونگ می باشد به همین سبب آموزش رد تماس در سامسونگ در سایت های مختلف بارگذاری شده است.

رد تماس در گوشی سامسونگ

ما نیز به طور مختصر این مطلب را با زبانی روان آموزش خواهیم داد؛ تا افراد بتوانند به راحتی از شر مزاحمت های تلفنی رهایی یابند.

آموزش رد تماس در سامسونگ

شاید برای شما مزاحمت های تلفنی پیش آمده باشد که بخواهید از شر آن ها خلاص شوید؛ البته همیشه پای مزاحمت در میان نیست و گاهی اوقات در جلسه ای حضور دارید که وقت پاسخگویی به تلفن های اطرافیانتان را ندارید و یا در حال انجام کاری هستید که نمی خواهید شخصی با تماسهای بی وقفه اش تمرکز شما را به هم بزند؛ یا وقت اداری به پایان رسیده و تمایل ندارید جواب سوال های همکاران و یا مشتریان خود را بدهید و دهها علت دیگر که ممکن است نیاز پیدا کنید شخصی را رد تماس کنید؛ ممکن است برای شما پیش آید؛ به همین علت نیاز است تا با نحوه رد تماس در گوشی سامسونگ آشنا شوید.

مطالب پربازدید

رد تماس در سامسونگ

از چند طریق می توانید افراد را در لیست رد تماس یا بلک لیست قرار دهید، که در ادامه این روش با جزئیات بیان می شود.

قرار دادن در لیست رد تماس از طریق قسمت تماس ها

اگر مخاطبی که قرار است در لیست رد تماس قرار گیرد، اخیراً با شما تماس داشته است می‌توانید به قسمت phone یا تلفن رفته و در قسمت تماس های اخیر بر روی نام یا شماره مخاطب، ضربه بزنید، سپس وارد جزئیات یاdetails شده و بر روی سه نقطه یا منو کلیک کرده و گزینه انسداد شماره یا block number را انتخاب نمایید.

رد تماس در سامسونگ

رد تماس در گوشی سامسونگ

مطالب پربازدید

 

قرار دادن در لیست رد تماس از طریق تنظیمات

وارد قسمت phone یا تلفن شده و بر روی سه نقطه یا منو ضربه بزنید؛ لیستی برای شما نمایش داده می شود که باید وارد قسمت settings یا تنظیمات شوید، صفحه برای شما نمایش داده می شود که باید وارد قسمت block list  یا انسداد شماره ها شوید؛ سپس شماره شخصی را که قرار است در لیست رد تماس قرار گیرد را وارد کرده و دکمه تایید را بزنید.

برای بلاک کردن از طریق این روش و روش قبلی نیازی به ذخیره کردن مخاطب نمی باشد.

قرار دادن مخاطب در لیست سیاه در گوشی سامسونگ از طریق لیست مخاطبان

برای این کار باید وارد لیست مخاطبان شده یا قسمت contacts list شده و مخاطب را انتخاب نمایید. سپس بر روی نام مخاطب ضربه زده، گزینه جزئیات یا details را انتخاب کرده و گزینه انسداد شماره یا بلاک نامبر را انتخاب می نمایید.

لیست لغو تماس خودکار

لیست لغو تماس خودکار مختص تمامی گوشی های اندروید نبوده و در برخی از آنها این آپشن وجود دارد.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

وارد قسمت تنظیمات یا settings می شوید؛ سپس گزینه call یا تماس را انتخاب کرده، بر روی سه نقطه ضربه زده مجدداً وارد قسمت تنظیمات شده، گزینه call گزینه را انتخاب کرده و از آن جا قسمت call rejection یا رد تماس را انتخاب کرده و سپس گزینه auto rejection list یا لغو خودکار تماس را با گزینه ی creat یا ایجاد فعال می نمایید.

رد تماس در گوشی های سامسونگ

  پیام سریع رد تماس در گوشی سامسونگ

یکی دیگر از قابلیت هایی که در تنظیمات رد تماس در سامسونگ وجود دارد این است که می توان با ارسال پیام های سریع و خودکار تماس مورد نظر را رد نمود.

برای این کار وارد قسمت تلفن یا phone شده و از طریق منوی سه نقطه وارد قسمت تنظیمات یا settings می شوید. سپس هزینه پیام های سریع رد کردن تماس را انتخاب کرده و پیام های مد نظر خود را به این قسمت اضافه می نمایید.

وقتی شخصی با شما تماس می گیرد، با ضربه زدن بر روی قسمت پیام که در هنگام تماس قابل مشاهده است یکی از پیام ها را انتخاب کرده و پیام به صورت سریع به فرد ارسال می شود.

هدایت تماس در تنظیمات تماس سامسونگ

از گزینه هدایت تماس نیز می توان برای رد تماس استفاده نمود. فرض کنید شما کارمند یا مدیر عامل شرکتی می باشید؛ ممکن است در زمان های نامناسب افرادی با شما تماس بگیرند که این تماس ها بی وقفه و هر روزه می باشد؛ برای این کار می‌توانید به محض تمام شدن وقت اداری از طریق گزینه هدایت تماس شماره خود را بر روی شماره شرکت دایورت نمایید. البته این نکته را در نظر داشته باشید برای سیم کارتهای مناسب است که سیم کارت کاری به حساب می آیند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا