ترفندهای اینترنتی

سئو اینستاگرام چیست ، نحوه کار با سئو در اینستاگرام و جست و جوی کلمه

سئو اینستاگرام

ارتقا سئو مهارت های سئو در اینستاگرام می تواند باعث افزایش ، کشف و اشتراک گذاری در اینستاگرام شود . حقیقت این است که بسیاری از تکنیک هایی که برای بهبود سئو وب خود استفاده می کنید. می توانند برای بهبود محتوای شما و کشف نمایه اینستاگرام خود استفاده شوند!

از هشتگ گرفته تا متن ، ما در مورد چگونگی نزدیک شدن به ذهنیت سئو در اینستاگرام توضیح می دهیم. و اینکه چرا این می تواند به افزایش قابلیت کشف شما کمک کند. علاوه بر این ، ما ویژگی جدید “جستجوی کلمات کلیدی” اینستاگرام را که در حال حاضر در شش کشور در حال آزمایش است ، پوشش می دهیم!

سئو در اینستاگرام ، جست و جو در اینستاگرام

سئو اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام ویژگی جدید “جستجوی کلمات کلیدی” را معرفی می کند که نیازی به هشتگ ندارد.

در اواسط ماه نوامبر ، سئو اینستاگرام اعلام کرد که کاربران انگلیسی زبان در شش کشور. از جمله ایالات متحده ، انگلستان ، ایرلند و کانادا می توانند با استفاده از کلمات کلیدی و نه فقط هشتگ ، محتوای موجود در این سیستم عامل را جستجو کنند.

قبلاً فقط می توانستید این کار را انجام دهید تا نمایه های اینستاگرام را براساس کلمات کلیدی که در نام ، نام کاربری یا بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کرده اند ، پیدا کنید.

با این حال ، اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا از کلمات کلیدی برای جستجوی پست ها نیز استفاده کنند!

به عنوان مثال ، اگر “گیاه مار” را جستجو کنید ، اینستاگرام بسیاری از توصیه ها را در نتایج جستجو حاوی این کلمه کلیدی پر می کند.

 

کلمات سئو در جستجوی اینستاگرام

اگر روی یکی از آنها کلیک کنید ، به صفحه ای می روید که پست های مربوط به کلمه کلیدی را نشان می دهد . همراه با سایر کلمات کلیدی مرتبط در بالای صفحه.طبق گزارش ها ، اینستاگرام می گوید “تعدادی از عوامل” از جمله “نوع محتوا ، حاشیه نویسی ، هنگام ارسال آن” و موارد دیگر را برای نشان دادن نتایج مرتبط در نظر می گیرد. این برنامه همچنین از. “یادگیری. ماشینی” .برای یافتن .بالاترین کیفیت محتوای مناسب. شما” استفاده می کند.

پس این برای شما چه معنی دارد؟

اصولاً فرصت های بیشتری برای کشف محتوای شما در جستجوی سئو اینستاگرام وجود دارد!

اگر می توانید پست های اینستاگرام خود را برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. (با نوشتن نظرات توصیفی ، از جمله متن و سایر موارد) ، ممکن است آنها در نتایج جستجوی کلمات کلیدی ظاهر شوند . بنابراین بهبود سئوی اینستاگرام خود بیش از هر زمان دیگری مهم است. شمابه خاطر داشته باشید که اینستاگرام فقط نتایج جستجوی تعداد محدودی کلمات کلیدی را در این زمان ارائه می دهد . به عنوان مثال ، جستجوی “مبل قرمز” هیچ توصیه کلیدی را جلب نمی کند.

جستجوی کلمات کلیدی در instagram

از یک طرف ، اگر “مبل” را جستجو می کنید ، اینستاگرام توصیه هایی را برای “مبل” ، “تمرین مبل” ، “اتاق نشیمن مبل” و موارد دیگر ارائه می دهد.

اگر یکی از این توصیه ها را بگیرید و آن را در جستجوی اینستاگرام متصل کنید . می توانید توصیه های دقیق تری برای کاهش نتایج خود پیدا کنید.

همچنین ، به خاطر داشته باشید که در حال حاضر ، فقط می توانید از این ویژگی برای جستجوی پست های شبکه استفاده کنید ، نه Instagram Reels ، داستان ها یا موارد دیگر.

این ویژگی جدید نشان دهنده اهمیت روزافزون سئو در اینستاگرام است. که در نهایت بهینه می شود که محتوای شما تا حد امکان در جستجوی اینستاگرام قابل کشف باشد.

کلمات کلیدی در اینستاگرام ، هشتگ اینستاگرام

در زیر ، ما ۶ روش برای افزایش قابلیت کشف در اینستاگرام با سئو را برجسته می کنیم:

۱- سئو اینستاگرام: نمایه Instagram خود را برای جستجو بهینه کنید.

به عنوان بخشی از صفحه کاوش ، جستجوی اینستاگرام فهرست هر حساب Instagram در برنامه است.

همانطور که. یک عبارت جستجو. در Google تایپ می کنید  می توانید. از نوار جستجو در بالای صفحه. پیمایش برای یافتن و کشف. حساب ها ، هشتگ ها و مکان ها استفاده کنید.

اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام نتایج جستجو را نمایش دهد؟

طبق سئو اینستاگرام ، نتایج جستجو که مشاهده می کنید براساس عوامل مختلفی شامل افرادی که دنبال می کنید . افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید و عکس ها و فیلم هایی که در اینستاگرام دوست دارید ، است.اما به کلمات کلیدی هم بستگی دارد!

درست مثل گوگل ، وقتی کلمه کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنید (مثلاً “برنامه ریز شبکه های اجتماعی”) . اینستاگرام میلیون ها حساب را . مرتب می کند تا مفیدترین و. مرتبط ترین نتایج را برای آنچه. می خواهید پیدا کنید . یعنی حساب هایی که حاوی آن کلمه هستند. اصلی

بنابراین در هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص در جستجوی اینستاگرام کاملاً امکان پذیر است. که ظاهر شوید! شما فقط باید مشخصات خود را برای آن کلمات کلیدی بهینه کنید. نحوه کار:

 

نام و نام کاربری شما

اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی مانند “شمع” رتبه بندی کنید . بهتر است این کلمه کلیدی را در نام و نام کاربری خود وارد کنید . هر دو در اینستاگرام قابل. جستجو هستند.

البته ، این همیشه کارایی نخواهد داشت ، مخصوصاً وقتی که به نام کاربری شما می آید.

به عنوان مثال شرکت شمع متعلق به زنان Otherland را در نظر بگیرید. نام کاربری (otherlandco) به همان روشی که نام کاربری Lululemon (لولومون) حاوی کلمه کلیدی “شلوار یوگا” نیست ، حاوی کلمه کلیدی “شمع” نیست.

خوشبختانه قسمت نام موجود در بیو اینستاگرام شما نیز قابل جستجو ، کاملاً قابل تنظیم و جدا از نام کاربری شما است. بنابراین می توانید آن را به کلماتی تبدیل کنید که نمایه یا تجارت اینستاگرام شما را برجسته می کند.

اگر کسی. کلمات کلیدی مورد. نظر خود را جستجو کند این. یک روش عالی برای بهبود شانس شما برای حضور در نتایج برتر است!

فقط به نمایه خود بروید و برای تغییر قسمت نام در نمایه خود ، روی “ویرایش نمایه” کلیک کنید.

بعداً نحوه انجام این کار را بررسی کنید! در حالی که نام کاربری (latermedia) حاوی کلمه کلیدی “برنامه ریز شبکه های اجتماعی” نیست ، اما نام ما حاوی آن است.

بیو اینستاگرام در سئو

درست مانند قسمت نام ، شما باید رزومه خود را با کلمات کلیدی برای نام تجاری و کسب و کار خود بهینه کنید.

همچنین می توانید هشتگ های قابل . کلیک به رزومه خود اضافه کنید تا. شانس حضور شما نه تنها در نتایج جستجو برای حساب خود . بلکه همچنین اگر کسی هشتگ را نیز جستجو کند ، افزایش دهد.

دریابید که چگونه برند سلامتی و زیبایی Golde کلمات کلیدی مانند “superfood” ، “health” و “beauty” را در خط اول بیوگرافی خود قرار داده است.

این فقط یک روش عالی برای اطلاع دادن به پیروان جدید در مورد موضوع برند شما نیست. اینستاگرام همچنین ربات ها را “خزنده” می کند تا زمینه بیشتری جمع کند و تعریف کند که حساب کاربری چیست.

آیا شما آماده هستید که بدانید ایجاد یک رزومه قاتل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ چه کاری لازم است؟ راهنمای نهایی ما را ببینید!

۲- سئو اینستاگرام: نظر توصیفی بنویسید

در حالی که پست های سئو اینستاگرام فقط. از طریق هشتگ ها و برچسب های. مکان قابل جستجو هستند . روش های دیگری برای افزایش قابلیت کشف محتوای. شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام وجود دارد – مانند نوشتن زیرنویس های توصیفی مرتبط .

اما قبل از اینکه در “چگونه” غوطه ور شویم ، بیایید لحظه ای در مورد نحوه کار صفحه پیمایش صحبت کنیم.

همانند خوراک اینستاگرام شما ، سئو اینستاگرام دارای یک الگوریتم کاوش صفحه است. که به طور مداوم از رفتارهای شما در برنامه (مانند حساب هایی که دنبال می کنید. و پست هایی که دوست دارید و درباره آنها نظر می دهید). می آموزد تا تعیین کند از کدام محتوا بیشتر لذت خواهید برد.

به همین دلیل به نظر می رسد که صفحه کاوش شما با صفحه کاوش دوست صمیمی شما بسیار متفاوت است . این صفحه به طور خاص برای مواردی که قبلاً در اینستاگرام به آن علاقه نشان داده اید. (همراه با فاکتورهای دیگری مانند حساب هایی که دنبال می کنید . سایت شما و نحوه ارسال اخیر یک مطلب) طراحی شده است.

ادامه این مطلب به زودی در اختیارتان قرار میگیرد.

منبع :later

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید