مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مشخصات اسمارتفون HUAWEI NOVA 5T – محصول بی نظیر هوآوی هوشمند

مطالب پربازدید

مشخصات گوشی HUAWEI NOVA 5T

امروز بسیاری از محصولات بر پایه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند. برند هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوآوی که جزء برندهایی است که از راه نرسیده بسیار خوب عمل کرده و از بقیه رقبا جا نمانده است. در اینجا قصد داریم تا با یک محصول دیگر از این کمپانی شما را آشنا کنیم. این محصول شاید در حد عالیترین و خفنترین محصولات برندهایی نظیر سامسونگ و کمپانی اپل نباشد. ولی در حد خود بینظیر است. این گوشی از برند HUAWEI Nova 5T نام دارد. این گوشی یک گوشی میانرده است که در سال 2019 در بازار عرضه شد، با ما همراه باشید تا بیشتر با کیفیت گوشی هوآوی هوشمند Nova 5T آشنا شوید. همچنین مشخصات گوشی HUAWEI Nova 5T و قیمت گوشی هوآوی Nova 5T مورد بررسی خواهد گرفت.

Nova 5T

مشخصات گوشی HUAWEI Nova 5T

خب در ابتدا نگاهی به طراحی زیبای این گوشی بیندازیم. این گوشی به مدل آنر 20 طراحی شده است و شاید این گوشی نسخه بهبود یافته از آن باشد . حاشیه این گوشی از جنس آلومینیوم است و برای قاب پشت و جلو از شیشه استفاده شده است. کاربرد شیشه در این پنل جلو پشت این امکان را به کاربر خواهد داد. تا با خیال راحت این گوشی هوشمند را در دست گرفته و از آن استفاده کنید. رنگهای موجود از این گوشی در بازار مشکی، بنفش، آبی و سبز است. تا شما با هر سلیقه‌ای که دارید هر کدام که دلخواه خودتان است را انتخاب کنید.

دوربین این گوشی که در پنل پشتی قرار دارد. یک دوربین چهارگانه است که دارای فلش LED نیز میباشد. دوربین سلفی نیز بر روی صفحه نمایشگر درون یک حفره قرار گرفته است. هوآوی هوشمند در طراحی Nova 5T به گونه‌ای عمل کرده است که صفحه نمایش بزرگتر جلوه کند. پس حاشیه را کمتر کرده و یک نمایشگر 6.26 اینچی را در اختیار کاربران خود قرار داده است . وضوح تصویر در این گوشی ، 2340×1080 است و دارای نسبت تصویر 19.5:9 است. تا شما از دیدن فیلمها و تصویرهای خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

مطالب پربازدید

HUAWEI Nova 5T

دوربین چهارگانه این گوشی دارای کیفیت بالایی است که برای شما تشریح می‌کنیم:

یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین با 16 مگاپیکسل کیفیت و دیافراگم f/2.2 که فوق عریض است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی با دیافراگم‌های f/2.2 که برای عمق بخشیدن به تصویر و همچنین نزدیک کردن سوژه‌ها مناسب است. دوربین سلفی این محصول نیز 32 مگاپیکسل کیفیت دارد که تمام شرایط را برای ثبت یک دنیای واقعی فراهم خواهد کرد.

باتری این گوشی از کمپانی هوآوی یعنی Nova 5T دارای ظرفیت 3750 است که با شارژ سریع شما میتوانید به راحتی 24 دقیقه به اندازه 50 درصد آن را شارژ کنید. برای شارژ کامل این محصول در حالت شارژ سریع به یک ساعت و نیم دقیقه زمان لازم دارید.

نام برند HUAWEI
مدل Nova 5T
کیفیت دوربین دوربین چهار گانه 48 مگاپیکسلی + 32 مگاپیکسل دوربین سلفی
ابعاد 154.3×74×7.8 میلی متر
وزن 174 گرم
حافظه 128 داخلی+ 8 گیگ خارجی (رم)
زمان تولید 2019
قیمت 5.300.000 تومان

 

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستید که دارای کیفیت بالایی نیز باشد، HUAWEI NOVA 5T  پیشنهاد ما به شماست!

مطالب پربازدید

منبع : challenges

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا