مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A01

مطالب پربازدید

Samsung Galaxy A01 مقرون به صرفه و با کیفیت

 محصولاتی که امروز بر پایه تکنولوژی و هوشمند سازی تولید می‌شوند، بسیار پیشرفته شده به طوریکه همه برندهای معروف در این زمینه با یکدیگر نهایت رقابت را می‌کنند. یکی از این برندها که از این قاعده مستثنی نیست سامسونگ است. سامسونگ که در سالهای اخیر با کمک کشور هند، در صدد تولید محصولات هر چه پیشرفته ‌تر می‌کوشد، در سری A خود نیز پرچمدار کره جنوبی است. این گوشی یعنی Samsung Galaxy A01 با قیمیت مناسب، بهترین کیفیت‌ها را در خود جای داده است. در ادامه با قیمت گوشی A01 و کیفیت A01 بیشتر آشنا خواهیم شد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی Samsung Galexy A01 را به شما معرفی کنیم.

samsung galaxy a01

مشخصات Samsung Galaxy A01

در واقع گوشی گلکسی A01 دارای طراحی فوق‌العاده‌ای است، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است که طراحی ناچ استایل نامیده می‌شود. این گوشی دارای وضوح +HD است و از نظر رم داخلی نیز دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است. پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC نیز یکی دیگر از مزیت‌های این مدل از گوشی‌های سامسونگ است.

این گوشی دارای دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی 3000 میلی آمپر می‌باشد که این امکان را به کاربر می‌دهد به راحتی در طول یک شبانه روز با خیال راحت از آن استفاده کند. Samsung Galaxy A01 دارای رادیو FM و دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است.

مطالب پربازدید

جنس این گوشی از پلاستیک فشرده است که شما به راحتی و خیال راحت می‌توانید بدون محافظ آن را استفاده کنید این گوشی در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی در بازار عرضه می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این گوشی سبک بودن آن است که در مقابل دیگر گوشی‌های سامسونگ از هیچ چیز کم ندارد.

بررسی کلی Samsung Galaxy A01

در وقع اگر شما از آن دسته از کاربرانی نیستید که به دنبال استفاده از بازی‌های پیشرفته و سنگین باشد و فقط وبگردی، تماشی فیلم و ثبت تصایر برای شما مهم است این گوشی به قیمت مناسب تمام کیفیت‌هایی که یک گوشی مناسب باید دارا باشد را در خود جای داده است.

صفحه نمایش این گوشی از فناوری PLS استفاده می‌کند که این از دیگر سری A پایینتر است اما در حد برآورده کردن نیاز یک کاربر ساده پسند است. Samsung Galexy A01 در واقع 75.1 درصد از صفحه نمایش را در بر می‌گیرد. این گوشی دارای رزولوشن 720×1529 است که نسبت آن 19:9 می‌باشد. نمایش 301 پیکسل در هر اینچ نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول است.

اگر نگاه ریزتری به محدودۀ سخت افزاری این مدل از سری مدل‌های A داشته باشیم متوجه تراشه 12 نانومتری اسنپ دراگون 439 می‌رسیم که این تراشه یک پردازشگر 8 هسته‌ای است که از نظر فرکانس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود. این گوشی یعنی Samsung Galexy A01 نیز قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و حافظه داخلی را دارد.

در هر صورت اگر شما به دنبال یک محصول مقرون به صرفه هستید، این گوشی دسته کمی از دیگر گوشی‌های پیشرفته ندارد.

مطالب پربازدید
برند سامسونگ
سیمکارت دو سیمکارت 4G، 3G و 2G
دوربین 13 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 720×1529
وزن 164گرم
جنس بدنه پلاستیک فشرده
حافظه 16 گیگابایت حافظه داخلی – 2 گیگابایت رم
سال تولید 2019
قیمت 1.860.000 تومان

منبع : samsung

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا