مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور آغاز شد

مطالب پربازدید

ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشورمعاون آموزش حوزه های علمیه خواهران اعلام کرد: ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در مقطع عمومی (سطح دو/ کارشناسی) در تاریخ 23 تیرماه، همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) آغاز خواهد شد.

فریبا داودی همچنین گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به آدرس PAZIRESH.whc.ir و همچنین مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در بازه زمانی تعیین شده، انجام دهند.

برای داوطلبان دیپلم و بالاتر یک دوره پنج ساله تمام وقت و یک دوره 7 ساله پاره وقت و برای داوطلبان دارای مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم یک دوره هفت ساله تمام وقت در نظر گرفته شده است که 383 مدرسه علمیه برای دارندگان دیپلم و 32 مدرسه علمیه برای دارندگان مدرک سیکل از خواهران در سال جاری ثبت نام به عمل می آورند.

وی افزود: امتیاز علمی دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر بر اساس امتیاز آزمون و معدل دیپلم و دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم بر اساس معدل مدرک سیکل یا پایه هشتم و سوابق تحصیلی آنان محاسبه خواهد شد. گزینش نهایی داوطلبان نیز منوط به کسب موفقیت در مصاحبه و تحقیقات است.

مطالب پربازدید

آزمون سراسری دارندگان دیپلم و بالاتر در تاریخ 7 شهریور ماه برگزار خواهد شد. ارائه مدرک دیپلم، سیکل یا پایه هشتم برای داوطلبان شیوه تحصیلی مرتبط تا 31 شهریور ماه 98 الزامی است.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا