مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

امکان شرکت هنر‌آموزان فنی و حرفه‌ای در آزمون سراسری ۹۸

مطالب پربازدید

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌و‌پرورش گفت: فارغ التحصیلان فنی وحرفه‌ای می‌توانند سال آینده در کنکور سراسری هم شرکت کنند.

حسینی مقدممحسن حسینی‌ مقدم‌ مدیر کل دفتر آموزش  فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش  درباره‌ وضعیت هنرجویان برای‌ ادامه تحصیل در دانشگاه‌ اظهار کرد: برای برگزاری کنکور 98 هنرآموزان فنی و حرفه‌ای جلساتی با سازمان سنجش برگزار کردیم اما ابهاماتی‌ در خصوص‌ برگزاری کنکور وجود دارد که قرار شد تا‌ طی جلسه دیگری که اوایل مهر ماه داریم به رفع این ابهامات‌ بپردازیم‌.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده‌ جلسه‌ای با مدیران کل دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شفاف‌سازی در حوزه تعاملات با این دانشگاه خواهیم داشت، ادامه داد:  پیش از این هم تفاهم نامه‌ای برای توسعه همکاری‌ها با دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای منعقد کردیم و همکاری با این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق توافقات قبلی که داشتیم‌ هنر‌آموزان فنی و حرفه‌ای امکان شرکت در آزمون سراسری‌ سال 98 را دارند.

مطالب پربازدید

حسینی مقدم بیان کرد: این هنر‌آموزان علاوه بر آزمون سراسری 98 طبق‌ دستورالعمل‌ موجود برای ادامه تحصیل در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی‌ پذیرفته خواهند شد که در این زمینه هم ابهاماتی‌ وجود دارد که طی بررسی‌ها با مدیران دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای آنها را بررسی و حل فصل می‌کنیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا