مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

امروز آخرین فرصت ثبت نام در سومین جشنواره جایزه ملی ایثار

مطالب پربازدید

جایزه ملی ایثارسومین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از مقام آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می شود.

شرایط شرکت در جشنوار:

دانشجویان برای شرکت در این جشنواره، باید دارای شرایطی باشند که می توان به همسر و فرزند شهید، دانشجویان رزمنده، جانبازان ۲۵درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزندان آنان، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته شاغل به تحصیل در نیمسال چهارم به بعد و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته شاغل به تحصیل در نیمسال دوم به بعد اشاره کرد.

همچنین از دیگر شرایط شرکت دراین جشنواره این است که دانشجویان مقطع دکتری آزمون جامع را با موفقیت گذرانده و عدم مشروطی، عدم استفاده از سنوات تحصیلی اضافی در کارنامه را داشه باشند و همچنین سابقه کمیته انضباطی نداشته باشند. شرط معدل نیز از دیگر شرایط شرکت در جشنواره است.

مطالب پربازدید

واجدین شرایط جهت تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مستندات تا امروز ۱۰ دی ۹۷ فرصت دارند به اداره آموزش امور شاهد وایثارگر دانشگاه خود مراجعه کنند.

منبع: مهر

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا