مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی فراخوان داد

مطالب پربازدید

هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرخوان هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی خبر داد.

هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی، جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را دنبال می کند و با هشتگ های #امام_رئوف و #امام_رضا در شبکه های اجتماعی خود را نشان می دهد. این جشنواره با همکاری و تعامل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و برخی از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

هنرمندان و علاقه مندان برای تولید و انتشار آثار خود در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های فرهنگی، هنری و رسانه ای باید با بهره گیری از آموزه های قرآن کریم، احادیث اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و سخنان بزرگا، صاحبنظران و اندیشمندان از موضوعات زیر استفاده کنند.

موضوعات و محورهای جشنواره

موضوعات این دوره از جشنواره عبارتند از:

مطالب پربازدید

1- ارزش های اخلاقی (امانت داری،صداقت، کرامت انسان ها، حفظ آبروی افراد، رزق حلال و…) و ضد ارزش های اخلاقی (دروغ، خیانت در امانت، حرامخواری، تهمت و افترا و…).

2- ارزش های اجتماعی ( روابط خانوادگی، روابط اجتماعی، روابط با گروه دوستان، کارو تولید، وقف، مسئولیت پذیری، محیط زیست و…).

3- ارزش های حاکمیتی (عدالت، اهداف نظام اسلامی، رسیدگی به امور مردم، روابط متقابل مردم و مسئولان و …).

4- زیارت (زیارت عارفانه، خاطرات سفر زیارتی، دلنوشته زیارت، واگویه های زیارت، زیبایی و معنویت حرم مطهر، شفاعت، نماز و نیایش و …).

آثاری که در شبکه های اجنماعی و اپلیکیشن های پر مخاطب فرهنگی، هنری و رسانه ای منتشر می شود باید با هشتگ های #امام_رئوف و #امام_رضا باشد. محتواهایی که در این جشنواره قابل پذیرشند عباتند از: عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافی.

مطالب پربازدید

این محتواهای منتشر شده بر اساس کیفیت فنی و غنای محتوایی، میزان بازدید کنندگان و دیدگاه آن ها ارزیابی خواهند شد و همچنین آثار ارسال شده باید علاوه بر انتشار در گروه ها، کانال ها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت کننده، در یکی از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های روبیکا، آپارات، چارخونه، آخرین خبر، تماشا، نماشا و پروفایل، با هشتگ #امام_رئوف و #امام_رضا منتشر شده باشد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره، تا اول بهمن ماه مهلت دارند تا ثبت نامشان را تکمیل کنند. برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره، از جوایز مادی و لوح های تقدیری برخوردار خواهند شد.

 

 

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا