مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
بازيگران

بیوگرافی صدف طاهریان + عکس

مطالب پربازدید
صدف طاهریان (زاده ۳۰ تیر ۱۳۶۷) بازیگر سینما و تلویزیونی ایرانی است و در فیلم‌های سینمایی سلام بر عشق، هیچ کجا هیچ‌کس و پس کوچه‌های شمرون بازی کرده است.
خانم صدف طاهریان

 

صدف طاهریان

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
تولد : ۳۰ تیر ۱۳۶۷
ملیت : ایران
پیشه : بازیگر

 

مطالب پربازدید

صدف طاهریان (زاده ۳۰ تیر ۱۳۶۷) بازیگر سینما و تلویزیونی ایرانی است.

او در فیلم‌های سینمایی سلام بر عشق، هیچ کجا هیچ‌کس و پس کوچه‌های شمرون بازی کرده است. همچنین در تله فیلم‌های دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته است.

صدف طاهریان در آبان ۹۴ چندین عکس متفاوت با عکس‌های قبلی‌اش و بدون حجاب در اینستاگرام منتشر کرد. دقایقی پس از آن نیز وی با قرار دادن ویدئویی تأکید کرد که صفحهٔ اینستاگرامی‌اش هک نشده است و از کامنت‌ها و توجه کاربران تشکر کرد. او در اینستاگرامش، مهاجرتش به دوبی، را نیز اطلاع‌رسانی و اعلام نموده است.

صدف طاهریان پس از خروج از ایران در اعتراض به حجاب اجباری تصاویر بدون حجاب خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

 

مطالب پربازدید

طاهریان

اولین مصاحبه صدف طاهریان پس از کشف حجاب
صدف طاهریان بازیگری که اخیرا کشف حجاب او جنجال‌های بسیاری برانگیخته در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور از پدیده‌های غیراخلاقی سینمای ایران پرده برداشت.

افشاگری صدف طاهریان از فساد در سینما
صدف طاهریان در گفتگوی خود با صراحت اشاره کرده که برخی موسسات و شرکت‌های سینمایی و حتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان برای بازی دادن او در فیلم‌های خود از وی درخواست‌های شرم آور می‌کردند. به گفته صدف طاهریان یکی از افراد یادشده حتی به او وعده داده که «اگر یک ماه با وی رابطه داشته باشد»، او را وارد بسیاری از پروژه های مهم سینمایی خواهد کرد.

طاهریان با تاکید بر اینکه این تجربه منفی تنها مشاهدات خود او یا چندتن از دوستان نزدیک اوست و شاید شامل همه زنان بازیگر ایرانی یا همه کارگردانان و دست اندرکاران سینما نباشد، در پاسخ به این پرسش که چرا در داخل ایران این مسائل را فاش نکرده گفت: «وقتی سراغ برخی اصحاب رسانه می رفتم و می‌گفتم، با کمال تعجب می‌گفتند که شاید خودت هم … داشتی که این کار را می‌کردند!»

صدف طاهریان در پاسخ به این سوال که آیا از عدم بازگشت به سینمای ایران نمی‌هراسد گفته: «هیچ ترسی ندارم. دیگر برایم مهم نیست که به سینمای ایران برگردم». صدف

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

فیلم‌شناسی صدف طاهریان
سینمایی
* هیچ کجا هیچ‌کس (ابراهیم شیبانی ۱۳۹۰)
*  پس کوچه‌های شمرون (کامران قدکچیان ۱۳۹۱)
* قرار بعدی همان‌جا (محسن توکلی ۱۳۹۲)

مجموعه تلویزیونی
* تلفن همراه (شهرام شاه حسینی ۱۳۹۰)
* دارکوب (سعید اسدی ۱۳۹۰)
* مثل یک خواب (رضا غفاری اعتبار ۱۳۹۱)

کوتاه
* فیلم کوتاه برای همسرم (علی پناهی مجد ۱۳۹۱)

منابع:

wikipedia.org

nazarnews.com

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا