مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

تفسیر طالع بینی چینی در مورد وجود خال در نقاط مختلف بدن

مطالب پربازدید

شاید شما هم به خال های روی بدنتان حساس باشید و مدام از خود بپرسید، خال فلان نقطه از بدن نشانه چه چیزی می تواند باشد و چه حکم و تفسیری دارد؟ این موضوع که نسبت به بدن خودتان و آنچه در آن می گذرد و اتفاق می افتد دقت می کنید چیز خوبی است هر چقدر که انسان خودش را بیشتر بشناسد، بیشتر و بهتر به رازهای ناشناخته خلقت پی خواهد برد. طالع بینی چینی به نوبه خود به این سوالات پاسخ می دهد.

تفسیر طالع بینی چینی در مورد وجود خال در نقاط مختلف بدن

خال نقاط مختلف بدن و تفسیر طالع بینی چینی آنها

برخی محققان و اندیشمندان طالع بینی معتقدند، وجود خال در نقطه ای خاص از بدن می تواند احکام و تفاسیر خاص شخصیتی داشته باشد و به نوعی طالع اشخاص را پیش بینی و پیشگویی کند. در ادامه به تفسیر طالع بینی چینی در مورد وجود خال در نقاط مختلف بدن می پردازیم.

1- خال روی بازو:

طبق قوانین فنگ شوی، وجود خال در روی بازو نشان می دهد که فرد مورد نظر بسیار سختکوش و در عین حال محتاط است و زیاد اهل ریسک و کارهای پرخطر و جسورانه نیست.

مطالب پربازدید

2- خال روی سینه یا پستان:

طبق طالع بینی چینی، وجود خال در روی سینه یا پستان نشان می دهد که فرد مورد نظر بسیار خوش شانس، سخاوتمند و در عین حال جاه طلب بوده و دوست دارد که فرزندان زیادی داشته باشد.

3- خال روی پیشانی:

چینی ها بر این باورند که، وجود خال در وسط پیشانی نشان می دهد که فرد مورد نظر از هوش،استعداد و دانش بالایی برخوردار بوده و زندگی موفقی خواهد داشت و لذا ازدواج و شراکت با او بسیار پرفایده و مفید خواهد بود. اگر خال در سمت چپ پیشانی باشد تفسیرش برعکس بوده و نشانه بدبختی و بدشانسی فرد مورد نظر می باشد.

4- خال روی گونه:

از نظر طالع بینی چینی وجود خال در گونه راست نشانه شجاعت، قوی و ورزشکار بودن، صداقت، معنویت و اخلاق مدار بودن، علاقه مند بودن به مطالعه و تحقیق، مسئولیت پذیری و خانواده دوست بودن می باشد. اگر خال در گونه چپ باشد، نشانه این است که فرد درونگرا و در عین حال بسیار مغرور و خودخواه است.

5- خال روی گردن:

قانون فنگ شوی، خال روی گردن را نشانه استرس و کوتاهی عمر می داند. بر این اساس این افراد باید برای غلبه بر این عارضه از استرس اجتناب کنند و شاد و بی خیال باشند.

6- خال روی چانه:

از نظر طالع بینی چینی وجود خال در چانه بطور کلی نشانه مسئولیت پذیری، مهربانی، قاطعیت، منعطف و سازگار بودن، اراده قوی، سرسختی و لجاجت است. اگر خال در سمت راست چانه باشد، نشاندهنده این است که فرد مورد نظر بسیار سیاس، منطق گرا و فلسفی و بعضا مرموز است و اگر در سمت چپ باشد نشانه صداقت و رک گویی و روراست بودن است.

مطالب پربازدید

7- خال روی شقیقه:

از نظر طالع بینی چینی وجود خال در شقیقه (امتداد خط رویش مو) بطور کلی نشانه داشتن زن و زندگی بسیار خوب، زندگی عاشقانه، برخورداری از پول و مال و مکنت قراوان و خوش شانس در پیدا کردن پول است.

8- خال روی دست:

طالع بینی چینی و قوانین فنگ شوی، خال روی دست را نشانه دمدمی مزاج بودن، ولخرجی، سختکوشی و داشتن انرژی زیاد می داند.

9- خال روی پشت:

طبق قانون فنگ شوی خال روی پشت، نشانه زیاد خبی نیست و حکایت از این دارد که فرد، مورد خیانت و بیوفایی بسیار قرار می گیرد، در زندگی شکست ها و ناکامی ها و محرومیت های زیادی را تجربه می کند و از امکانات زندگی متعارف کمتر برخوردار می شود.

10- خال روی باسن:

از نظر طالع بینی چینی، خال روی باسن نشانه این است که در عین حال که فرد باهوش وخلاق بوده و پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد، زندگی فقیرانه ای خواهد داشت.

11- خال روی پا:

از نظر قوانین فنگ شوی، وجود خال در پایین زانو نشانه سنگدلی و زندگی سخت توام با رنج و محنت است.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

12- خال روی لب:

با اینکه اکثریت قریب به اتفاق افراد وجود خال روی لب را نشانه زیبایی خارق العاده می دانند، ولی از نظر طالع بینی چینی، نشانه این است که فرد مورد نظر، جاه طلب و بلندپرواز بوده و در زندگی مادی و معنوی بیش از دیگران پیشرفت خواهد کرد.

13- خال روی شانه:

نشانه این است که فرد در آینده زندگی سخت و پرتنشی خواهد داشت و مخصوصا اگر این خال در زنان باشد، نشانگر این است که وی مشقت ها و خوار شدن های بسیاری را تجربه خواهد کرد.

14- خال روی فرق سر:

از نظر طالع بینی چینی، وجود خال روی فرق سر نشانگر این است که فرد مورد نظز بسیار خوش شانس بوده و زندگی موفق، پیروزمندانه و خیره کننده ای خواهد داشت.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا