فارسی کلاب
پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

۵ دلیل مهم در زندگی بهتر که هر مرد باید برای یوگا وقت بگذارد

۵ دلیل که هر مرد باید برای یوگا وقت بگذارد

یوگا ممکن است شدیدترین تمرین نباشد و احتمالاً این اولین چیزی نیست که هنگام فکر کردن به یک کلاس بدنسازی که می خواهید امتحان کنید، در ذهن شما ایجاد می شود. اما تناسب اندام همه چیز در مورد انشعاب از منطقه راحتی شما است، درست است؟ و دلایل بسیار خوبی وجود دارد که باید برای اضافه کردن یوگا به منظور تعادل روزمره تمرین خود، اضافه کنید.

این در ابتدا به همین دلیل است که برندان رونی، مربی YogaWorks در نیویورک سیتی، ابتدا تمرین ها را امتحان کرد.

ورزش درمانی

رونی می گوید: تمام برنامه تناسب اندام فشار از من خارج شده است و تقریباً میتوان گفت هر روز ذهن و بدنم را به حد مجاز رسانده است. سرانجام حرکت مداوم، فشار، فشار بیشتر، فشار بیشتر، بیشتر از این که در اثر جراحات مختلف، سوزش و بی حوصلگی با من گرفتار شد. من به چیزی احتیاج داشتم که بتواند نیرویی را که من در حال اجرا داشتم متعادل سازم. وزنه برداری.

افزودن یوگا می تواند به عنوان یک گزینه تمرینی متقابل از لحاظ جسمی شگفتی هایی برای شما ایجاد کند، اما این مزایای دیگری دارد که در خارج از سالن ورزشی نیز متوجه آنها خواهید شد. در این مقاله، ۵ دلیل برای ثبت نام در کلاس یوگا وجود دارد.

  • زندگی جنسی شما ممکن است بهبود یابد

یوگا

خیلی زود انفجار دارید؟ یوگا ممکن است بتواند انزال زودرس (PE) را درمان کند. محققان هند مردان را با مشکلات انزال زودرس که یوگا انجام داده اند یا به مدت سه ماه برای PE مصرف می کردند، مقایسه کردند و دریافتند که همه افراد گروه یوگا از پیشرفت در زمان انزال خود خبر داده اند. این در مقایسه با ۸۲ درصد از افراد گروه دارویی است که بهبودی را تجربه کرده اند.

علاوه بر آن، مطالعه ای در سال ۲۰۱۱ که در ژورنال طب جنسی منتشر شد، نشان داد که مردانی که ۱۲ هفته یوگا را تمرین می کردند ، عملکرد کلی جنسی را بهبود بخشیدند، از جمله در مورد تمایل، رضایت از رابطه جنسی، عملکرد، توانایی کنترل مهار انزال و ارگاسم بودن آنها.

نویسندگان این مطالعه معتقدند که مزایای یوگا برای زندگی جنسی شما به دلیل ترکیبی از چیزها، از جمله وجود ماهیچه بهتر لگن، بهبود روحیه و کاهش اضطراب است.

  • در کار کارآمدتر خواهید بود

یوگا، ورزش یوگا، حرکات یوگا

برخی از یوگا ها را به کارهای روزمره خود اضافه کنید و ممکن است در محل کار نیز کار بهتری انجام دهید.

طبق مطالعه جدیدی که در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) از ۸۵۰۰۰ کارگر در ایالات متحده انجام شده است، مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی مانند یوگا می تواند بهزیستی کارمندان را بهبود بخشد و مسائل بهره وری مانند فرسودگی شغلی را کاهش دهد.

محققان می گویند این نوع عمل می تواند باعث افزایش مقاومت ذهنی کارگران شود که به آنها در مقابله با استرس کمک می کند. و این به ویژه در مورد افراد دارای موقعیتی پرقدرت که ممکن است در معرض فرسودگیزایی آسیب پذیر باشند صادق است.

علاوه بر این ، یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ بر روی ۳۶۷ کارگر از هلند نشان داد که یک مداخله شش ماهه شامل تمرین یوگا و یک تمرین عمومی در هفته منجر به احساس بیشتر سرزندگی در محل کار می شود، احساس سطح بالاتری از پشتکار و مقاومت و سطح پایین تر خستگی.

  • استرس را ضرب خواهید کرد

ورزش یوگا

بسیاری از مزایای محیط کار نیز می تواند به تأثیر یوگا بر استرس گره خورده باشد. اما اثرات آن می تواند بسیار بیشتر هم برسد.

در واقع ، تأثیرات مثبت یوگا هنگام کاهش استرس، در سطح سلولی نشان داده شده است. مطالعه ای که در ژورنال ایمونولوژی منتشر شد، نشان داد که افرادی که یوگا انجام داده اند، فعالیت ژن های خاصی را که باعث التهاب می شوند، سرکوب می کنند، یک پاسخ متداول به استرس که می تواند منجر به برخی از پیامدهای جدی در سلامتی شود.

علاوه بر این ، یوگا با کاهش ضربان قلب، فشار خون و کاهش تنفس در شرایط استرس زا باعث افزایش توانایی بدن در پاسخگویی به استرس می شود، به طور معمول این پاسخ ها را افزایش می دهد.

  • بهتر بخوابید

فواید یوگا

این که آیا با بی خوابی می جنگید یا نمی توانید به راحتی در شب بخوابید، یوگا ممکن است درمانی باشد که از دست داده اید.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داد که شرکت کنندگان مسن که یوگا انجام داده اند گزارش کرده اند که به طور قابل توجهی کمتر از اختلال خوابیده اند و مدت زمان کمتری را در خواب سپری کردند. بعلاوه، آنها کمتر از استفاده از مدیک خواب برای کمک به خواب رفتنشان استفاده می کردند. آنها همچنین در مورد کیفیت خواب نسبت به افرادی که یوگا نکردند، نمره بالاتری کسب کردند.

محققان می نویسند که چندین دلیل برای این امر وجود دارد. این امکان وجود دارد که فشار ساده جسمی و روانی مورد نیاز در یوگا ناشی از کشش و آرامش عضلات به سادگی شما را بهتر بخواباند. اما تمرینات تنفس در یوگا نیز ممکن است نقشی داشته باشند. محققان می گویند که آنها می توانند به تقویت قدرت عضلات تنفسی شما کمک کنند، که می تواند در برابر شرایط خراب خواب مانند خروپف یا آپنه خواب به شما کمک کند.

  • تحرک و وضعیت بدن بهبود می یابد

یوگا

شما هنوز یک جوان هستید پس چرا مفاصل و ماهیچه های شما سفت و سخت است؟ داگ کشیجیان ، D.P.T. ، از فیزیوتراپی با عملکرد مقاومت در شهر نیویورک ، قبلاً به ما گفت که بیش از حد به اعتبار خود می نشینیم.

رونی می گوید، روال بالابردن شما نیز ممکن است نقشی داشته باشد، به خصوص اگر با افزایش حرکات مخالفت نکنید، عضلات اضافه شده خود را نیز مقابله کنید.

رونی می گوید: در حالی که بسیاری از مردان ممکن است زمان زیادی را صرف جمع کردن بازوها، شکم و قفسه سینه خود کنند، تمام این گرفتگی عضلات بدن را به سمت خم شدن ستون فقرات یا گرد شدن یا عقب افتادن می کشاند. این واقعیت را اضافه کنید که بسیاری از افراد بخش زیادی از روز خود را در حال نشستن در یک میز، نگاه کردن به کامپیوتر یا تلفن خود می گذرانند. یوگا به مقابله با آن اثرات و همچنین نتایج نشستن در یک صندلی اداری در تمام طول روز کمک می کند. در حقیقت، پس از آن که بزرگسالان جوان، سالم به مدت هشت هفته یوگا داغ را انجام دادند، آنها دچار افزایش انعطاف پذیری در قسمت تحتانی کمر ، همسترینگ و شانه شدند.

آدرس کوتاه مطلب

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.