مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

گوشی نوکیا مدل NOKIA 106

مطالب پربازدید

گوشی نوکیا مدل NOKIA 106 محصول سال 2018

همانطور که مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم، نوکیا یکی از معتبرترین کمپانی‌های تولید گوشی‌های همراه است که نزدیک به 5 دهه است توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود پیدا کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مدل NOKIA 106 محصول سال 2018 آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 106 و همچنین کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 106 آشنا شوید. قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 106نیز در آخر بررسی خواهد شد.

 

گوشی نوکیا مدل NOKIA 150
 

مشخصات و کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 106

مطالب پربازدید

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است این سری از گوشی‌های نوکیا نیز از سری گوشی‌های دکمه‌ای این برند است که میتوان از آنها برای انجام کارهای روزانه استفاده کرد. صفحه نمایش این گوشی به اندازه 1.8 اینچی است و به راحتی با استفاده از دکمه‌هایی با قابلیت سرعت بالا در انتقال واژگان می‌توان از آن به عنوان یک گوشی کم قابلیت اما کاربردی استفاده کرد. یکی از مزیت‌های این گوشی این گوشی این است که 7/15 ساعت مکالمه را برای کاربر فراهم می‌کند، از طرفی می‌تواند در مدت 21 روز به حالت استندبای قرار بگیرد که برای یک گوشی ساده این یک مزیت به حساب می‌آید.

این گوشی در ابعاد 111.2×49.5×14.5 میلی متری بوده که از رزولوشن 120×160 مگاپیکسلی حمایت می‌کند. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک با استحکام بالا است تا در هنگام افتادن هیچگونه شکستگی و خراشی بر روی آن ایجاد نشود. وزن NOKIA 106 نیز به اندازه 70 گرم است که اندازه ذخیره باتری خود گواه این موضوع است.

متاسفانه یکی از ایراداتی که در این محصول وجود دارد این است که فاقد دوربین بوده و همچنین از اتصالات اینترنتی نیز پشتیبانی نمی‌کند این در حالی است که گوشی‌های قدیمی این برند یعنی نوکیا 1100 از این قابلیت برخوردار بودند. حافظه داخلی این گوشی 4 گیگابایت بوده که این موضوع باعث می‌شود تا کاربر پیام‌ها و همچنین ذخیره‎‌های ضروری خود را پاک کند، اما وجود یک رم 4 گیگابایتی در NOKIA 106 این مشکل را تا حدی بر طرف خواهد کرد.

موضوع اصلی اینجاست که نباید از یک گوشی با این قیمت مناسب انتظار اجرای محتوای گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را داشتف اما به نوبه خود و در همرده‌های گوشی‌های ساده NOKIA 106 یکی از گزینه‌های مناسب است. صفحه نمایش رنگی ان نیز از قابلیت لمس برخوردار نیست و اما قابلیت پردازش تراکم 111 مگاپیکسل را در هر اینچ دارد. NOKIA 106 از درگاه FM یا همان رادیو پشتیبانی می‌کند و جک 3.5 میلی متری آن نیز باعث شده تا به راحتی از هدفون و هندزفری استفاده کنید. ذخیره باتری این گوشی ساده نیز به اندازه 800 میلی آمپر است و قابلیت ذخیره شارژ تا 15 ساعت را دارد. اگر به دنبال یک گوشی ساده در کنار اسمارتفونهایخود هستید، این گوشی از آنتن دهی بالایی برخوردار است که می‌تواند به شما در این موضوع کمک کند.

در جدول زیر مشخصات این گوشی و همچنین قیمت آن درج شده است:

مطالب پربازدید
نام برند نوکیا
مدل NOKIA 106
حافظه 4 مگابایت+4 گیگ رم
دوربین ندارد
وزن 70 گرم
باتری 800 میلی آمپری
سال تولید 2018
قیمت 290.000 تومان

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا