مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

داستان ویلاسازی نماینده مجلس و همسرش در لواسان چیست؟

مطالب پربازدید

ویلاسازی در لواسانداستان ویلاسازی بانو فاطمه حسینی. دختر وزیر اسبق اقتصاد این روزها ورد زبان ها شده و حتی خبرگزاری های بسیاری پرده از این راز برداشته اند.

 

به نوشته دانشجو، وی با پول‌های زیادی که معلوم نیست از کجا آمده، زمین بزرگی  را در «لواسان» خریداری کرده و مجدانه مشغول ساخت و ساز است. ساخت و سازی که اگر از ابهاماتِ مقدماتی و «از کجا آورده‌ای؟»اش هم بگذریم، در شکل کار هم دارای علامت سوال های جدی است.

 

مطالب پربازدید

داستان دو پلاک ثبتی 19.792و   19.799 لواسان از اینجا شروع می شود کف، اهالی می گویند، این دو پلاک ثبتی، متعلق به دو برادر (یکی همسر و دیگری برادر همسر خانم حسینی) است که البته در پلاک ثبتی 19.792 خود خانم حسینی هم سهیم هستند. همچنین توئیت یاشار سلطانی هم به این موضوع دامن زد. وی در توئیتر خود نوشته بود:« حال که ایام به کام دامادها شده، یادی کنیم از آقای ه.م، داماد آقای «ش». آقای «ش» آیا از تخلف آشکار داماد خود که صاحب ملکی در لواسان است و دوبرابر مجوز قانونی ساخته خبر دارید؟ خروجی پیوند خانوادگی با مسئولان مصونیت و پیشرفت شده است!»

با اینکه بر اساس قوانین شهرداری لواسان، ساخت و ساز بیش از 150 متر مربع در باغ‌های این شهرِ ییلاقی، جرم است اما خانم حسینی و شرکا در حال ساخت دو ساختمان با متراژ بیش از 150 متر مربع هستند.

 

گفتنی است، سند انتقال سند این ملک از طرف ستاد اجرایی به خانم حسینی و شرکا در رسانه‌ها منتشر شده است. هرچند مسئولان شهرداری لواسان بعد از مدتی طی مصاحبه ای اعلام کردند که ستاد ملک را فروخته است و وکالت را نیز به نام خریداران زده است اما چون سند به نامشان نشده پروانه نیز به نام ستاد است.

 

مطالب پربازدید

در واکنش به انتشار این خبر، امام جمعه لواسان نیز در برنامه تهران 20 شبه پنج اینچنین گفت: «در لواسان ویلای 6000 متری ساخته‌اند. چه کسی؟ همان آقایانی که بانک دارند و بازار فلان دارند.»

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا