مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
سرگرمی

مسابقه بزرگ “دایناسورتو بیمه کن” شروع شد / با جایزه گوشی موبایل آیفون ایکس

مطالب پربازدید

مسابقه دایناسورتو بیمه کنشکیبا شکری مدیر کمپین‌های این فروشگاهدر این باره توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد:

نقش اصلی کمپین جدید بر عهده دایناسور معروف و قدیمی بازی شرکت گوگل بنام «تی رکس» است. دایناسور کمپین، باید از موانع مختلف عبور کند تا امتیاز بیشتری را به دست آورد. هر چه دایناسور تی رکس در مسیر جلوتر می‌رود، موانعی بر سر راهش قرار می‌گیرند و می‌توان با زدن کلید Up از روی آن‌ها پَرِش کرد.

پس از گرفتن هر ۱۰۰ امتیاز، صدای کوتاه و جالبی نیز پخش می‌شود؛ همچنین بعد از گرفتن ۵۰۰ امتیاز، درجه‌ی بازی سخت‌تر می‌شود و دایناسورهای پرنده‌ی دیوپکفالوس نیز وارد بازی می‌شوند و برای عبور از آن‌ها باید کلید Down را در کیبورد فشار دهید.

در این مسابقه می‌توان با رکورد زدن شانس برنده شدن یک گوشی آیفون ایکس اس، سفر به دبی و تماشای بازی ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا و سفر به مشهد در هتل قصر طلایی به همراه یک‌نفر را به دست آورد. مراحل شرکت در این مسابقه بسیار ساده است، فقط کافی است تا بعد از ثبت‌نام در صفحه بازی کلیک کرده تا بازی شروع شود، با شروع حرکت دایناسور در گوشه راست صفحه امتیاز نمایش داده می‌شود هر چقدر بیشتر بتوان در این مسابقه پیش رفت امتیاز بیشتری کسب می‌شود.

مطالب پربازدید

در ابتدای بازی شانس برای شرکت در این مسابقه سه  بار است، هرگاه با مانعی برخورد کردید یکی از شانس‌های از دست می‌رود اگر نیاز به شانس بیشتر داشتید می‌توانید با فالوکردن پیج اینستاگرام بیمه ماهان، دعوت از دوستان، مشاهده ویدیو و یا پاسخ به سوالات کوییز شانس مجدد دریافت کنید.

 

ما در این مسابقه به همه شرکت‌کنندگان جایزه خواهیم داد. جوایز این مسابقه جذاب به این شرح است.

– تا ۷ دی ماه ۱۳۹۷ به یک‌نفر تور سفر به دبی برای تماشای بازی ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا اهدا می‌شود. (بلیط + هتل + بلیط تماشای بازی)

– تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ به یک‌نفر سفر به مشهد مقدس و اقامت در قصر طلایی مشهد اهدا می‌شود.

مطالب پربازدید

– تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ و عید نوروز به یک‌نفر یک گوشی موبایل آیفون ایکس اس اهدا می‌شود.

–  تمامی امتیازات در این مسابقه تبدیل به اعتبار شده و در کیف پول ذخیره می‌شود و کاربر می‌تواند برای خرید بیمه نامه از آن استفاده کند.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از لینک زیر وارد شوند: شرکت در مسابقه کمپین دایناسورتو بیمه کن

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا