مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دنیای بازیگران

بازیگر «بازی تاج و تخت» با الناز شاکردوست در ماجرای نیمروز 2 همبازی شد

مطالب پربازدید
  بازیگر «بازی تاج و تخت» با الناز شاکردوست در ماجرای نیمروز 2 همبازی شد

سایت سینما پرسبا انتشار خبری مدعی شد که فیلمبرداری «ماجرای نیمروز: رد خون» از دو هفته پیش آغاز شده و الناز شاکردوست نقش یک مامور ام آی 6 را بازی می‌کند و الفی الن بازیگر نقش تیون گریجوی هم در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. همچنین در این خبر آمده که بهروز شعیبی و احمد مهرانفر هم به زودی در فیلم جدید مهدویان جلوی دوربین خواهند رفت.

این سایت با انتشار خبری مدعی شد که فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» با بازی الناز شاکردوست از ۲ هفته قبل آغاز شده است.

الناز شاکردوست در این فیلم نقش یک نیروی امنیتی ام آی ۶ را بازی می کند که در زمان جنگ تحمیلی در ایران نفوذ کرده است.

 

اما نکته جالب این خبر غیر رسمی، به حضور الفی الن بازیگر سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» باز می‌گردد. بنا بر اعلام این سایت الفی الن بازیگر مشهور انگلیسی نقش همسر الناز شاکردوست و سفیر انگلیس در عراق را بازی می کند.  احمد مهرانفر و بهروز شعیبی هم به زودی جلوی دوربین می روند. الفی الن بازیگر مشهوری است که در پروژه های بسیار مشهوری حضور داشته است.

مطالب پربازدید

«ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی با داستانی تاریخی درباره برخورد با گروهک منافقین در دهه ۶۰، ‌ در سال ۹۵ تولید و اکران شد. قسمت دوم این فیلم سینمایی این روزها مرحله فیلمبرداری را سپری می‌کند.

تاکنون هیچ یک از عوامل «ماجرای نیمروز: رد خون» نسبت به این خبر واکنش نشان ندادند و در صفحه ایسنستاگرام الفی الن هم هیچ پستی در مورد حضور او در ایران منتشر نشده است.

منبع: ion.ir

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا