مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

پیشگویی متولدین سال سگ بر اساس طالع بینی چینی

مطالب پربازدید
در طالع‌بینی چینی متولدین سال سگ، طالع افرادی که متولد سال‌های ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵ و ۱۳۹۷ هستند بررسی می‌شود و صفات بارزشان گفته می‌شود. به اعتقاد بسیاری از افراد، شخصیت هر انسان تحت تاثیر نماد سال تولدش قرار می‌گیرد.

سال سگ

 

همانطور که می‌دانید هر سال چینی برای خودش اسمی دارد. این نام‌گذاری حتی در میان ایرانیان هم رواج دارد. بین سال‌های چینی یازدهمین سال، سال سگ است. شما می‌توانید به جدول سال‌ها نگاه کنید و ببینید سال تولدتان چه سالی می‌شود؟ امروز می‌خواهیم طالع متولدین سال سگ را بررسی کنیم.

حیوان سال تولد
موش ۱۳۱۵ ۱۳۲۷ ۱۳۳۹ ۱۳۵۱ ۱۳۶۳ ۱۳۷۵ ۱۳۸۷
گاو ۱۳۱۶ ۱۳۲۸ ۱۳۴۰ ۱۳۵۲ ۱۳۶۴ ۱۳۷۶ ۱۳۸۸
ببر ۱۳۱۷ ۱۳۲۹ ۱۳۴۱ ۱۳۵۳ ۱۳۶۵ ۱۳۷۷ ۱۳۸۹
گربه ۱۳۱۸ ۱۳۳۰ ۱۳۴۲ ۱۳۵۴ ۱۳۶۶ ۱۳۷۸ ۱۳۹۰
اژدها ۱۳۱۹ ۱۳۳۱ ۱۳۴۳ ۱۳۵۵ ۱۳۶۷ ۱۳۷۹ ۱۳۹۱
مار ۱۳۲۰ ۱۳۳۲ ۱۳۴۴ ۱۳۵۶ ۱۳۶۸ ۱۳۸۰ ۱۳۹۲
اسب ۱۳۲۱ ۱۳۳۳ ۱۳۴۵ ۱۳۵۷ ۱۳۶۹ ۱۳۸۱ ۱۳۹۳
بز ۱۳۲۲ ۱۳۳۴ ۱۳۴۶ ۱۳۵۸ ۱۳۷۰ ۱۳۸۲ ۱۳۹۴
میمون ۱۳۲۳ ۱۳۳۵ ۱۳۴۷ ۱۳۵۹ ۱۳۷۱ ۱۳۸۳ ۱۳۹۵
خروس ۱۳۲۴ ۱۳۳۶ ۱۳۴۸ ۱۳۶۰ ۱۳۷۲ ۱۳۸۴ ۱۳۹۶
سگ ۱۳۲۵ ۱۳۳۷ ۱۳۴۹ ۱۳۶۱ ۱۳۷۳ ۱۳۸۵ ۱۳۹۷
خوک ۱۳۲۶ ۱۳۳۸ ۱۳۵۰ ۱۳۶۲ ۱۳۷۴ ۱۳۸۶ ۱۳۹۸

طالع‌بینی چینی متولدین سال سگ

سگ موجودی غمناک و نگران است، او همیشه حالت دفاعی به خود می‌گیرد و لحظه‌ای این حالت را ترک نمی‌کند. چون همیشه باید در حال نگهبانی باشد و هوشیارانه اطراف را زیر نظر بگیرد.

مطالب پربازدید

متولدین سال سگ، موجوداتی درونگرا هستند که به سختی احساسات واقعی خود را آشکار می‌کنند. آن‌ها زمانی احساسات‌شان را بروز می‌دهند که حقیقتا ضرورت این کار را احساس کنند. این افراد بیش از حد یک‌دنده هستند و می‌دانند که چه می‌خواهند.

سگ بیش از هر کس دیگری در جزئیات مسائل غرق می‌شود و مرتب انتقاد می‌کند. در عین حال نسبت به کلیات بی‌توجه است. اینطور به نظر می‌رسد که او در برخورد با هر چیز بی برو برگرد دنبال نقص می‌گردد، چرا که در حقیقت بدبین‌ترین موجود دنیا است و هر چیز را در چهارچوب قوانین طبیعی خودش قبول می‌کند.

 

او همیشه پیش از دیگران علیه بی‌عدالتی فریاد می‌زند، چون شجاعت این کار را دارد و برای این کار ساخته شده است.

فراموش نکنید که سگ موجودی غیراجتماعی است و از هر نوع شلوغی فراری است.

مطالب پربازدید

سگ در عشق صادق و ثابت‌قدم است، اما تا عمر دارد درگیر مشکلات احساسی خواهد بود. مشکلاتی که خودش مسبب آن‌ها می‌باشد. چون با هیجانات مداوم، احساسات ناپایدار، شک و نگرانی همیشگی‌اش شریک عشقی خودش را آزار می‌دهد و همیشه دلواپس و نگران است.

یک متولد سال سگ در روابط عاشقانه بی‌احساس به نظر می‌رسد، اما واقعا اینطور نیست که بی‌احساس باشد. در حقیقت علت اصلی این حالت او نگرانی، شک و بی‌اعتمادی نسبت به احساسات خود و دیگران است. با تمام این عیوب، می‌شود اصیل‌ترین خصلت‌های ذاتی انسان را یک جا در وجود سگ پیدا کرد. سگ باوفا، راستگو، درستکار و بسیار وظیفه‌شناس است. شما می‌توانید به او اعتماد کنید، چرا که هیچ وقت شما را ناامید نخواهد کرد.

 

سگ از بی‌بندوباری دیگران، جنگ، وقایع ناگوار، شکست، بیکاری، گرسنگی مردم جهان و فاجعه‌های انسانی در گذشته، حال و آینده رنج می‌برد. خوشبختانه به ندرت اتفاق می‌افتد که یک سگ قهرمان، هدفی بی ارزش را دنبال کند. او همیشه می‌داند که از زندگی چه می‌خواهد و به آن دست می‌یابد.

یک فرد متولد سال سگ بهتر از هر کسی رازدار است. اصلا در شعور و رازداری گوی سبقت را از همگان ربوده است. او از بازگو کردن راز‌ها و صحبت‌های خصوصی دیگران متنفر است. موضوع صحبت‌های سگ مبتذل و بی‌ارزش است. او گاهی منظور خود را نادرست بیان می‌کند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

 

متولدین سال سگ، فیلسوف و معلم اخلاق هستند. آن‌ها از مادیات روی‌گردان هستند و وقتی پولی به دست بیاورند، سخاوتمندانه خرجش می‌کنند، چون اهمیتی برای آن قائل نیستند. در واقع اصلا علاقه‌ای به پول ندارند. سگ چه ولگرد باشد چه نازپروده، طرفدار سادگی است و هیچ وقت از ساده بودن ناراحت نمی‌شود. او اگر به هر علت نیاز ناگهانی به پول پیدا کند خوب می‌داند که چطور به آن دستیابی پیدا کند.

سه دوره زندگی سگ در بی‌اعتمادی و تردید سپری می‌شود در حالی که به خاطر گرفتاری‌های شغلی، لحظات به سختی می‌گذرند. دوران کودکی او بی‌سامان است و در دوران جوانی با مشکلات زیادی دست به گریبان می‌شود. در میانسالی هم به دلیل گرفتاری‌های شغلی، احساس ناامیدی و شکست می‌کند و در دوران پیری، همواره از این که کاری برای انجام دادن ندارد متاسف است.

به هر حال سگی که روز متولد شده است در مقایسه با سگی که شب به دنیا آمده است زندگی آرام‌تر و کم‌دردسرتری خواهد داشت. به علاوه وظیفه سگ در شب نگهبانی از خانه است. او همواره بیدار و مراقب است. او باید برای فراری دادن و ترساندن دزد‌ها پارس کند پس فرصتی برای استراحت ندارد. پس سگ‌های زاده شده در شب به ناچار باید به زندگی سگی تن در بدهند و سختی بکشند!

 

 

سگ از نظر شغل و پیشه

تجزیه و تحلیل زندگی سگ ها نشان میدهد که ثروتمند شدن از راه نامشروع بسیار ضعیف است. سگ ها نه می توانند بدهی جمع کن باشند و نه محتکر.اگر سگی مصمم است که وارد بازار کار شود، بهتر است با یک خوک سخت کوش و شرافتمند شریک بشود. بدین طریق سرمایه گذاری وی قرین سود خواهد بود و خوک هم از خاصیت مراقبت فطری سگ بهره مند خواهد شد.

ببر روشنفکر و ماجراجو ممکن است حس دفاعی سگ را در سایر زمینه های زندگی تحریک و به فعالیت وادارد، اما در زمینه امرات مربوط به پول و دارایی خواهان برخورد مثبت تر می شود که سگ ها معمولا فاقد آن هستند.

سگ‎ها در موقع شراکت شغلی با اژدها در اثر داشتن حس بدبینی، مانع پیشرفت می‎شوند زیرا اژدها از داشتن شریکی که دائما به دام‎های نهفته در سر راه معاملات اشاره بکند خوشش نمی آید.

مار غیرفعال هم به جاذبه شخصی شریکش بیشتر نیاز دارد تا به دو دلی در کارها. درنتیجه مانند اژدها او نیز بزودی خسته می‎شود.

یک سگ با‌وفا می‌تواند سرپرستی بی‌نظیر برای واحد‌های صنعتی، رهبری فعال برای اتحادیه‌ها، روحانی و مربی چیره دستی برای افراد باشد. در هر حال او سخنوری با نظرات و عقاید اصیل و عمیق است. او در صورت لزوم قادر است مردم را رهبری کند و مردم نیز از پیروی او خشنود خواهند شد.، چون شرافت، صداقت و ویژگی‌های مثبت سگ را در هیچ نماد دیگری نمی‌توان پیدا کرد. افزون بر این نشانی از جاه‌طلبی در او دیده نمی‌شود.مشاغلی که می‌توانند با توجه به روحیه متولدین سال سگ برای آن‌ها مناسب باشند عبارتند از:

عضو فعال اتحادیه، کارخانه دار، سر کارگر، منتقد، معلم یا مربی، معلم اخلاق، قاضی، پزشک، محقق، دانشمند، سیاستمداری واقع بین و بی طرف، جاسوس، نویسنده، فیلسوف، متفکر.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا