مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

خلاصه طالع بینی چینی برای متولدین تمام سال ها + شناسایی حیوان سال تولد

مطالب پربازدید

طالع بینیبرای شناسایی حیوان سال تولد هرشخص یک راهکار ساده وجود دارد. برای این کار ابتدا عدد ۶ را از سال خورشیدی کم کرده و عدد به دست آمده را بر ۱۲ تقسیم می کنیم.

باقیمانده این تقسیم از ۰ تا ۱۱ می‌تواند باشد که هرکدام از این اعداد بیانگر نام یکی از حیوانات است. مثلا کسی که متولد سال 1390 می‎باشد برای شناسایی حیوان سال تولدش، به این صورت عمل می کند: ابتدا سال تولد (1390) را منهای عدد 6 می کند که عدد 1384 به دست می آید.

بعد عدد به دست آمده را تقسیم بر 12 می کند که که باقیمانده این تقسیم عدد 4 می‎باشد که نشانگر حیوان سال تولد این شخص می باشد.

البته توجه داشته که باشید این کار را باید بدون استفاده از ماشین حساب انجام دهید.

مطالب پربازدید

بخش سرگرمی فارسی کلاب – همان طور که در جدول مشخص است حیوان سال تولد این شخص، خرگوش است. بعد از دانستن حیوان سال تولد، می توان با مراجعه و مطالعه طالع بینی چینی، فال مرتبط با خصوصیات اخلاقی خود را مشاهده کرد.

نام و اعداد حیوانات سال تولد:

۰ خوک

۱ موش

۲  گاو

3 پلنگ یا ببر

مطالب پربازدید

۴ خرگوش یا گربه

۵ نهنگ یا اژدها

۶ مار

۷ اسب

۸ گوسفند یا بز

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

۹ میمون

۱۰خروس

۱۱ سگ

طالع بینی چینی براساس سال تولد:

با استفاده از فرمول ذکر شده در بالا، هر شخصی می‎تواند حیوان سال تولدش را کشف، و به مطالعه اوضاع و احوال و خصوصیاتش پی ببرد.

متولدین سال خوک:

شعار خوک: من حافظ هستم

خوک در درک افکار انسان‎ها به اندازه سگ توانمند نیست. خوک عاشق خوردن و خوابیدن و چاق شدن است. خوک بسیار خوش‎رفتار و کم آزار است و کمتر پیش می‎آید که آزاری به دیگران برساند. علیرغم اینکه میگویند خوک تنبل است، می‌تواند برای مردم ثروت و سرمایه فراوانی به بار بیاورد چراکه خوک نماد ثروت و پول است. افرادی که در سال خوک متولد شده‌اند، افرادی صادق و رک گو هستند و به هیچ وجه اهل تظاهر نیستند و از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی‌آید. این افراد با اینکه ظاهری آرام و متین و قلبی قوی و تپنده دارند، اما کم طاقت هستند و استقلال ندارند و ممکن است تحت تاثیر فریبندگی اطرافیان قرار بگیرند. این افراد، اشخاصی خوشبین و مقاوم هستند و تا زمانیکه کاملاً به آنها نزدیک نشده‌اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آن‌ها نخواهید برد.

بهترین جفت: بُز، خرگوش

بدترین جفت: مار، خوک، میمون

رنگ مورد علاقه: ارغوانی

گل مورد علاقه: سوسن سفید

جواهر تولد: حجرالاقمر

عدد شانس: 5

آلت موسیقی مورد علاقه: چنگ


متولدین سال موش:

شعار موش: من فرمانروا هستم

گرچه در نگاه بیشتر مردم موش، مایه آلودگی و رسوایی بوده و مورد انزجار و ناخوشایند است اما به عنوان اولین حیوان در طالع بینی چینی قرار گرفته است. با این همه موش، دارای خصوصیات متمایزی است. موش، حیوانی با روحیه، با هوش، زیرک، باظرافت، انعطاف پذیر و سرزنده می‌باشد.

افرادی که تحت علامت موش به دنیا آمده اند، معمولاً افرادی تیزهوش هستند که طالب جمع آوری ثروت و رسیدن به موفقیت هستند. افراد زیادی هستند که می‌توانند زندگی آنها را دوام با شانس و موفقیت کنند. با اینکه این افراد دارای روحیه خجالت ذاتی هستند، روابط عمومی بسیار بالایی دارند و بسیار با دیگران می‌جوشند و با آنها خوب کنار می‌آیند.

بهترین جفت: اژدها، میمون

بدترین جفت: بُز، اسب، خرگوش، خروس

رنگ مورد علاقه: اکر

گل مورد علاقه: آفتابگردان

جواهر تولد: زمرد سبز


متولدین سال گاو:

شعار گاو: من پشتکار دارم

افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده‌اند، افرادی صادق، صبور، زحمت‎کش و سرسخت هستند ولی متاسفانه قدرت ارتباطی پایینی دارند و روابط عمومی خوبی ندارند که خودشان نیز از این موضوع رنج می‎کشند. این افراد در سنین پیری، به خوشبختی خواهند رسید. زنان این علامت معمولاً همسرانی خوب می‌شوند که به تحصیل فرزندان خود بسیار اهمیت می‌دهند.

بهترین جفت: موش، مار، خروس

بدترین جفت: اژدها، اسب، بُز، سگ، خرگوش

رنگ مورد علاقه: آبی تیره

گل مورد علاقه: داوودی

جواهر تولد: لاجورد

عدد شانس: 1

آلت موسیقی مورد علاقه: شیپور


متولدین سال ببر:

شعار ببر: من قوی هستم و پیروز می‌شوم

ببرها حیواناتی شجاع، بیرحم، قوی، و وحشت‌آور هستند و نماد قدرت و تکبر می‌باشند. در زمان‌های قدیم، مردم معمولاً پادشاهان و فرمانروایان را با این حیوان مقایسه می‌کردند. افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده‌اند، افرادی شکیبا، ثابت قدم، دلیر، و قابل احترام هستند. در میانسالی، زندگی متغیر و نامتعادلی خواهند داشت، اما بعد آینده و سرنوشتی بسیار روشن در انتظار آن‌ها خواهد بود. آن‌ها افرادی باهوش، باوفا و باتقوا هستند.

بهترین جفت: اسب، سگ

بدترین جفت: مار، میمون

رنگ مورد علاقه: قرمز روشن

گل مورد علاقه: میخک صد پر

جواهر تولد: یاقوت

عدد شانس: 7

آلت موسیقی مورد علاقه: ترومپت


متولدین سال خرگوش یا گربه:

شعار خرگوش: من عقب نشینی می‌کنم

افراد تحت این علامت، افرادی نجیب، ملایم و قابل انعطاف، حساس، باحیا، و مهربان هستند. این افراد حافظه‌ی خوبی هم دارند. آن‌ها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران با چاشنی شوخ طبعی و محبت هستند. آن‌ها عاشق زندگی رمانتیک هستند و همواره سعی میکنند زندگیشان را رمانتیک کنند. متاسفانه این افراد سرمایه شان را در جاهایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که ممکن است باعث شکست کاریشان شود.

بهترین جفت: سگ، بُز، خوک

بدترین جفت: موش، گاو، اژدها، خروس، اسب

رنگ مورد علاقه: خاکستری

گل مورد علاقه: رز

جواهر تولد: یاقوت کبود

عدد شانس: 4

آلت موسیقی مورد علاقه: پیانو


متولدین سال نهنگ (اژدها):

شعار اژدها: من سلطنت می‌کنم

از نظر طالع بینیچینی، این حیوان نماد قدرت، اقتدار، مقام شاخص، احترام فوق العاده، شانس، موفقیت، و ظرفیت و باجنبگی می‌باشد. در گذشته پادشاهان چینی خود را اژدها می‌نامیدند و تاجشان “تاج اژدها” نامیده می‌شد. این افراد، اشخاصی سرزنده، پرانرژی و خوش شانس هستند و  معمولاً به کمال انسانی مطلوب می‌رسند و قادرند فرمانروا یا پادشاه هم بشوند. خوشبختانه این اشخاص در برخورد با مشکلات، به هیچ وجه ناامید نمی‌شوند و همواره به خدا توکل می‎کنند. البته نباید از نظر دور داشت که این افراد دارای نقطه ضعفی هم هستند و آن هم این است که کمی خودبین و کم صبر و عجول هستند.

بهترین جفت: موش، میمون

بدترین جفت: سگ، گاو، اژدها، خرگوش

رنگ مورد علاقه: طلایی

گل مورد علاقه: رز

جواهر تولد: یاقوت

عدد شانس: 2

آلت موسیقی مورد علاقه: قره نی


متولدین سال مار:

شعار مار: من احساس می‌کنم

در طالع بینی چینی، مار پس از اژدها آورده شده است و لذا اهمیت این حیوان به عنوان نماد پرستش و احترام بسیار بالاتر از اژدها است. افرادی که در سال مار به دنیا آمده‌اند معمولاً افرادی خوش اخلاق هستند که قدرت ارتباطی و روابط عمومی بسیار بالایی دارند. آنها دارای سیرتی مهربان و بخشنده هستند اما متاسفانه گاهی هم حسود و بدگمان می‌شوند. این افراد بهتر است مواظب گفتگوهای خود با دیگران باشند چون ممکن است باعث از دست دادن دوستی‌هایشان و کمرنگ تر شدن روابطشان شود.

بهترین جفت: گاو، خروس

بدترین جفت: ببر، میمون، خوک

رنگ مورد علاقه: آبی یخی

گل مورد علاقه: کاملیا

جواهر تولد: عین الشمس

عدد شانس: 3

آلت موسیقی مورد علاقه: ویولون


متولدین سال اسب:

شعار اسب: من اداره کننده هستم

اسب حیوانی پر انرژی، روشنفکر، دلسوز، مهربان، هوشمند و توانا مقتدر است. افرادی که در سال اسب متولد شده اند، مهارت‎های ارتباطی را به طور ذاتی می‎دانند و دارای روابط عمومی ذاتی هستند و دائما دوست دارند در جمع مورد توجه قرار گیرند. آنها افرادی فعال، دانا، مهربان با دیگران هستند و دوست دارند در کارهای خطیر و توام با ریسک شرکت کنند و لذا ریسک پذیری بالایی دارند. آنها قادر به تحمل محدودیت بیش از حد نیستند. این افراد وقتی شکست می‎خورند، بدبین و بدگمان می‎شوند.

بهترین جفت: ببر، بُز، سگ

بدترین جفت: موش، گاو، خرگوش، اسب

رنگ مورد علاقه: آبنوس

گل مورد علاقه: نرگس

جواهر تولد: یاقوت زرد

عدد شانس: 8

آلت موسیقی مورد علاقه: صدای آواز انسان


متولدین سال گوسفند (بز):

شعار بُز: من قابل اتکا هستم

مردم این اشخاص را بسیار دوست دارند چون مثل اسب، آرام و نجیب هستند و فواید و عواید بسیار زیادی به انسان می‌رسانند. افرادی که در سال بُِز به دنیا آمده‌اند، افرادی حساس، باادب، دانا، دلسوز و مهربان هستند. این افراد علاقه بسیار زیادی به هنر و زیبایی دارند. در زندگی خواهان آرامشند و در کار و تجارت بسیار محتاطانه عمل می‎کنند و افرادی صرفه جو و اقتصاددان هستند. نکته مهم در مورد این افراد این است که بهتر است، از شک و تردید و ناامیدی و بدبینی اجتناب کنند.

بهترین جفت: خرگوش، اسب، خوک

بدترین جفت: موش، گاو، سگ

رنگ مورد علاقه: سبز روشن

گل مورد علاقه: نرگس

جواهر تولد: یاقوت کبود

عدد شانس: 12

آلت موسیقی مورد علاقه: چنگ


متولدین سال میمون:

شعار میمون: من تفریح می‌کنم

میمون، حیوانی بسیار باهوش و زیرک و فرخنده و مبارک است. بیشتر افراد متولد سال میمون افرادی سرزنده، انعطاف پذیر، باذوق و استعداد، خلاق و عاشق تحرک و ورزش هستند. وقتی مسئله کمک به دیگران در میان باشد حتی کار خودشان را کنار می گذارند. این افراد استعداد زیادی در نمایش دادن خود دارند. متاسفانه این افراد کمی دهن بین هستند و اگر دهن بینی و کم طاقتی خود را کنار بگذارند به موفقیت‌های بسیاز چشمگیری نائل خواهند شد.

بهترین جفت: موش، اژدها

بدترین جفت: ببر، مار، خوک

رنگ مورد علاقه: زرد

گل مورد علاقه: قاصدک

جواهر تولد: چشم گربه ای

عدد شانس: 10

آلت موسیقی مورد علاقه: گیتار


متولدین سال خروس:

شعار خروس: من بهتر می‌دانم

خروس نماد وفاداری و وقت شناسی است. افرادی که در سال خروس به دنیا آمده‌اند، افرادی راستگو، روشنفکر، اجتماعی، جاه طلب و مهربان هستند و از عزت نفس بسیار بالایی برخوردارند و بنابراین خیلی کم پیش می‎آید که به دیگران متکی و آویزان شوند. اکثریت قریب به اتفاق این افراد خوش تیپ و زیبا و فریبا هستند. متاسفانه خصوصیت منفی این افراد غرور و تکبر آنها می‎باشد که اگر کنار بگذارند پیشرفت خواهند کرد.

بهترین جفت: گاو، اژدها، مار

بدترین جفت: خروس، سگ، خرگوش

رنگ مورد علاقه: بنفش

گل مورد علاقه: داوودی

جواهر تولد: یاقوت زرد

عدد شانس: 6

آلت موسیقی مورد علاقه: قره نی


متولدین سال سگ:

شعار سگ: من نگران هستم

از نظر طالع بینی چینی، سگ حیوان مبارک و با وفایی است. این افراد اگر وارد هر خانه‌ای شوند، صاحبخانه با آغوش باز خواهد پذیرفت. افرادی که در سال سگ متولد شده‌اند، شخصیتی راست و درست دارند. آن‌ها وفادار، باجرات، زبردست، باهوش و دلسوز هستند. تنها موضوع مهم این است که این افراد اگر بتوانند به بی ثباتی خود را غلبه کنند، شانس و موفقیت به سراغشان خواهد آمد.

بهترین جفت: ببر، خرگوش، اسب

بدترین جفت: اژدها، بُز، خروس

رنگ مورد علاقه: فیروزه ای

گل مورد علاقه: همیشه بهار

جواهر تولد: یاقوت

عدد شانس: 9

آلت موسیقی مورد علاقه: گیتار

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید.
    بعضی طالع بینی ها نوشتن ببر بعضيا نوشتن گربه نميدونم کدومشه هرجا یجور نوشته.

    1. سلام و تشکر از شما.
      اول طبق فرمول بالا سمبل (حیوان سال) سال تولد خودتون رو مشخص کنید و
      خصوصیات هرکدوم رو بررسی کنید ببینید کدومشون به شما بیشتر میخوره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا