فارسی کلاب
پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

رپورتاژ آگهی خبری – نحوه رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی – مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی خبری

رپورتاژ آگهی خبری به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش بیان می شود به این صورت است که مخاطبان رسانه ای تصور می کنند که یک خبر بی طرف به آن ها ارائه داده می شود اما قضیه عکس این است در حقیقت مخاطبان آن چه را که می بینند و می شنوند تلاشی مستمر و سازمان یافته برای بهبودی جنبه های روانی و ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن ها است.

ما در این مطلب سعی داریم شما را با رپورتاژ آگهی، رپورتاژ، تاثیر رپورتاژ بر محصولات، مزایای رپورتاژ، طرز تهیه رپورتاژ آشنا کنیم.

تعرفه رپورتاژ خبری

اصطلاح رپورتاژ خبری برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ رونمایی شد و به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه ها رپورتاژ آگهی بسیار گسترش یافت به گونه ای که در برخی از کشورها قوانین بسیار سختی را برای آن تصویب کردند.

در چند سال اخیر مواردی برجسته از رپورتاژ آگهی خبری در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده و همچنین باعث شده که منتقدان دست به کار شوند و خواهان به تصویب رساندن قانونی در برابر این رپورتاژ آگهی شوند.

معنای رپورتاژ در آگهی ایران

در ایران معنای این واژه بسیار متفاوت از بقیه کشور هاست در این رپورتاژ ایرانی سایت های ایرانی عمدتا وب سایت یا نرم افزار های آنلاین اند که به دیگران معرفی می شوند بنابراین در ایران افراد زیادی برای اینکه رتبه گوگل وب سایت خود را افزایش دهند از این تبلیغات استفاده می کنند‌.

رپورتاژ خبری چیست

رپورتاژ به چه معناست؟

به معنای گزارش است که از کلمه یreportage که یک کلمه ی فرانسوی است گرفته شده است‌ .رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو(رتبه بندی سایت) به عنوان یک گزارش برای معرفی برند ها مطرح شده است. این نوع از سایت ها تاثیر گذاری بسیار بالایی در افراد دارند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند و باعث افزایش اعتماد مخاطبان به خود می شوند.

نحوه رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی

امروزه مخاطبان فضای اینترنتی بیشتر شده اند و تبلیغات به صورت گوناگون و ویژه افزایش یافته است و از هرگونه ابزاری برای تبلیغات آنلاین استفاده می کنند. بنابراین رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین اقدامات جهت اطلاع رسانی عمومی و تبلیغات است بنابراین در سایت های پر بازدید به راحتی می توانید به تبلیغ محصول خود بپردازید و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار گسترده ای روی سئو می گذارد.

رپورتاژ خبری هدفمند

مزایای رپورتاژ آگهی خبری

  • یکی از مزایای مهم به دلیل فراگیر بودن رپورتاژ است که شما می توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه های آفلاین و آنلاین منتشر کنید.
  • دیده شدن بیشتر یکی از مزایای دیگر است که انتشار آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می کند.
  • از مزایای دیگر مناسب بودن برای همه است و این امکان را به تمامششی کسب و کار ها چه کوچک و چه بزرگ می دهد که مشاغل خود را از این طریق معرفی کنند‌
  • از مزایای دیگر برند سازی و افزایش اعتبار برند است که با انتشار رپورتاژ در کانال های پر مخاطب، آگاهی از برند شما بیشتر می شود و در ضمن تداوم آن باعث افزایش اعتبار برند شما می شود.
  • هزینه مناسب از دیگر مزایا می باشد که این روش نسبت به روش های دیگر هزینه کمتری دارد و بسیار مناسب تر است بنابراین شما می توانید با یک هزینه معقول پیام خود را به گوش مخاطبان برسانید.

هزینه رپورتاژ خبری

طرز تهیه رپورتاژ جذاب

  • رپورتاژ باید ساده و روان و خوانا باشد.
  • در انتخاب لحن و ادبیات باید بسیار دقت کرد.
  • متن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • مخاطبان به صورت صحیح شناسایی شوند.
  • موضوع به روز و جذاب انتخاب شود‌.
  • اصول نگارشی به درستی رعایت شود.

مهم ترین نکات برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ

  • نحوه نوشتن و آماده سازی رپورتاژ بسیار مهم است و لازم است که توسط یک تیم خبره و دارای خبرنگار حرفه ای و مشاور بازاریابی و متخصص سئو تهیه شود.
  • در خبرگزاری ها و سایت های معتبر و پر بازدید منتشر شود.
  • محتوای خبر باید متناسب با سلیقه مخاطبان باشد تا تاثیر گذاری بیشتری روی افراد داشته باشد.

رپرتاژ متنی خبری

آماده سازی محتوا و بهینه سازی آن

در ابتدا باید محتوای رپورتاژ خود را تاثیر گذار و متناسب با سلیقه افراد انتخاب کنید و اگر فرد از قبل محتوا را آماده کرده است اکنون باید ویرایش  شود اما محتوای تولیدی توسط افراد خبره از تاثیر گذاری و جذابیت بیشتری برخوردار است.

تاثیر رپورتاژ بر محصولات

اگر تیم تهیه رپورتاژ کار خود را بسیار خوب انجام دهند اخبار تولید شده یا همان رپورتاژ خبری باعث می شود تا تیم به هدف خود برسد و بازارهای هدف را در دست بگیرد. در تحقیقاتی که انجام شده است هر چن میزان استفاده از رپورتاژ آگهی با لینک های هدفمند بیشتر باشد تعداد بازدید ها از محصول، ترافیک سایت ها افزایش یافته و در نتیجه باعث افزایش سودهی محصولات می شود.

رپرتاژ اگهی خبری

نکات  انتخاب رپورتاژ آگهی خبری

  • هر چقدر ساختار یک وب سایت با کیفیت باشد بک لینک هایی که به وب سایت های شما می دهد نیز به همان اندازه تاثیر گذار خواهد بود بنابراین انتخاب وب سایتی که اعتبار داشته باشد و از رتبه بندی خوبی برخوردار باشد به سرعت شما را به نتیجه دلخواه خود می رساند‌.
  • قیمت رپورتاژ آگهی بر کیفیت آن ها بسیار تاثیر گذار است بنابراین هر ارزانی دال بر کیفیت کار نیست و ممکن است شما را به نتیجه دلخواه خود نرساند.
  • اثر بخش بودن رسانه ها نسبت به یکدیگر به گونه ای که شاید یک رپورتاژ برای شما خبری آماده کند که به کسب و کار شما بیشترین تاثیر را بگذارد و کسب و کار شما را به خوبی معرفی کند در حالی که رپورتاژ خبری دیگر هیچ تاثیری بر کسب و کار شما نگذارد و فقط قصد پول گرفتن از شما را داشته باشند.
چگونه رپورتاژ آگهی خبری باعث افزایش ارتقا رتبه سایت من در گوگل می شود؟

در تولید محتوا و منابع رپورتاژ سه تا کلمه کلیدی از متن انتخاب می شود و به سایت شما براساس جدیدترین روش های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پر بازدید و معتبر بالاترین تاثیر گذاری را در ارتقا رتبه سایت شما دارد.

جمع بندی

رپورتاژ آگهی از مناسب ترین روش ها برای اطلاع رسانی است و از این طریق می توان پیام خود را به مخاطبان رساند و هم چنین درج رپورتاژ در سایت های پر مخاطب به بهبود رتبه بندی سایت شما کمک می کند تقریبا تمامی مشاغل می توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند.

ساخت اکانت موز پرو

افزایش رتبه سایت

آدرس کوتاه مطلب

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.