مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رپورتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی ” انواع ملاک های تعیین تعرفه و هزینه رپورتاژ آگهی “

مطالب پربازدید

تعرفه رپورتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون متفاوت است و نمی توان یک قیمت ثابت را برای بیان تعرفه و رپورتاژ آگهی ذکر نمود. در واقع ملاک های گوناگونی برای تعیین تعرفه و هزینه رپورتاژ آگهی در سایت های گوناگون وجود دارد به همین علت است که گاهی اوقات موارد تعرفه رپورتاژ آگاهی در سایت گوناگون با رتبه و درجه یکسان از زمین تا آسمان باهم تفاوت دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع رپورتاژ آگهی ، انواع ملاک های تعیین تعرفه و هزینه رپورتاژ آگهی آشنا کنیم پس لطفا با ما همراه باشید.

رپرتاژ آگهی

رپورتاژ به چه معناست؟

به معنای گزارش است که از کلمه ی reportage که یک کلمه ی فرانسوی است گرفته شده است‌ .رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو (رتبه بندی سایت) به عنوان یک گزارش برای معرفی برند ها مطرح شده است. این نوع از سایت ها تاثیر گذاری بسیار بالایی در افراد دارند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند و باعث افزایش اعتماد مخاطبان به خود می شوند.

هزینه رپورتاژ آگهی

مطالب پربازدید

معیار های تعیین هزینه رپرتاژ آگهی، در حال حاضر تعرفه گذاری رپورتاژ آگهی تحت کنترل و مدیریت یک سازمان خاص نمی باشد، نبود یک نظام و سازمان خاص باعث شده است که هر سایت براساس معیارها و سیاست های خاص خود تعرفه رپورتاژ آگهی را خود را تعیین می کنند این شرایط خاص باعث شده کسب و کارها برای تبلیغ کار خود در سایت های گوناگون دچار چالش های شدید شوند. تعیین تعرفه رپورتاژ آگهی از یک نظم یا یک قانون خاص پیروی نمی کند و همین امر باعث شده است تا شرکت ها متحمل هزینه های بالایی شوند.

مقایسه اتوریتی دامنه و اتوریتی صفحه سایت

یکی از ملاک های مهم برای تعیین تعرفه رپورتاژ آگهی مقایسه اتوریتی دامنه و اتوریتی صفحه سایت است چرا که این دو مورد نشان دهنده ارزش و اعتبار سایت می باشد هرچه اعتبار و ارزش سایت بیشتر باشد احتمالا تعرفه رپورتاژ آگهی در این سایت هم بیشتر خواهد بود‌.

رپورتاژ آگهی خوب

سوال خیلی از افراد این است که برای خرید رپورتاژ آگهی تا چه میزان باید هزینه کنند و چه مقدار سرمایه و بودجه لازم است. این کار به وب سایت شما و میزان رقابت کلمات کلیدی دلخواه و خاص شما را دارد. مشاغلی که در فضای اینترنتی شدیدا رقابت دارند و مجبورند در تبلیغات خود از کلید واژه ها و کلمات کلیدی پر بازدید استفاده کنند. ممکن است به بودجه و سرمایه بیشتری نیاز داشته باشند. اما باید دقت داشت که همیشه تعرفه و قیمت های بالا به معنای کیفیت بالا و پر طرفدار شدن آگهی نمی باشد.

خطاهای مرسوم در هزینه رپورتاژ آگهی

مدیران وب سایت ها گاهی اوقات برای رسیدن به نتایج مفیدتر و سریع تر با صرف هزینه زیاد در سایت های زیاد و گوناگون، رپورتاژ منتشر می کنند. این کار در زمان های کوتاه نتایج و آثار خوبی برای شما به همراه دارد اما اگر در طولانی مدت ادامه داشته باشد نه تنها این هزینه بالا هدر می رود حتی با پنالتی شدن سایت تان ممکن است صدمات فراوانی به شما وارد کند. بهترین کار این است که رپورتاژ خود را در زمان های مناسب و با هدف مناسب منتشر کنید تا یک نتیجه عالی را به دست آورید.

مطالب پربازدید

هزینه رپرتاژ آگهی

چگونه از رپورتاژ آگهی ارزان استفاده کنید؟

برخی از مشاغل تازه کار به دنبال تعرفه و قیمت ارزان هستند و به دنبال رپرتاژ آگهی ارزان قیمت هستند این کار شدنی است اما باید به این نکته توجه کنید که برای رپرتاژ آگهی ارزان باید بودجه و سرمایه به نحوی هدفمند مصرف شود.

استفاده از شرکت هایی که تعرفه رپرتاژ خود را به صورت یک مجموعه و پکیج بیان می کنند برای رپرتاژ آگهی ارزان، مناسب و مقرون به صرفه است.

مجموعه رپورتاژ آگهی چه مواردی را در نظر می گیرد؟

مجموعه و پکیج رپورتاژ آگهی باید کامل و جامع باشد و مهم ترین مواردی که باید در پکیج رپرتاژ آگهی در نظر گرفته شود شامل:

  • در زمینه کپی مشاوره دهد.
  • پکیج مناسب برای مشاغل شما را معرفی کند و به شما مشاوره درست دهد‌.
  • در زمینه بهینه سازی رپورتاژ مشاوره دهد.
  • در رابطه با کلید واژه ها و کلمات کلیدی مربوط به شغل شما بیشتر تحقیق و بررسی کند.
  • خدمات پس از فروش درستی ارائه کند و با مشتری هماهنگ باشد.

تعرفه کمپین رپورتاژ آگهی

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

تعرفه رپرتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی با توجه به تاثیر آن در وب سایت سئو و افزایش بازدید به نسبت بقیه روش های بازاریابی و تبلیغ شغل و حرفه به صرفه تر است. یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای تبلیغ دیجیتال و تبلیغ در سایت ها سفارش و درخواست رپورتاژ منظم است‌. اگر وب سایت سئو در اولویت کاری خود قرار داده اید، رپورتاژ نقش قابل توجهی در این کار برای شما خواهد داشت. در واقع شما می توانید با تقویت سئو یک رپورتاژ با تعرفه مناسب داشته باشید.

تعرفه رپورتاژ آگهی

ما در این مطلب شما را با رپرتاژ آگهی با توجه به ملاک ها و معیارهای هر سایت آشنا کردیم تا اگر روزی قصد داشتید تا برای شغل و کسب و کار خود آگهی تهیه کنید بدانید چگونه و از چه نوع تعرفه هایی برای رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد‌.

سخن آخر

تعرفه رپرتاژ آگهی در سایت های خبری بستگی به دامین اتوریتی و پیج اتوریتی و اسپم اسکور سایت داشته و قیمت ها متفاوت است. برای دریافت تعرفه های رپرتاژ می توانید از این صفحات اطلاعات جمع آوری کنید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا