مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

وبسایت موکب اشتغال محرومان راه اندازی شد / نیازمندان ثبت نام کنند

مطالب پربازدید

وبسایت موکب اشتغال محرومان امروز راه اندازی خواهد شدوبسایت موکب اشتغال محرومان با هدف کمک به اشتغال محرومان و نیازمندان، امروز در فضای مجازی راه اندازی خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: وبسایت موکب اشتغال محرومان از امروز در فضای مجازی به صورت دائمی راه انداری خواهد شد و محرومان نیازمند به اشتغال و همچنین خیرین می توانند با ورود به این سایت از خدمات درنظر گرفته شده استفاده کنند.

عبدالملکی افزود: وبسایت موکب اشتغال محرومان این ظرفیت را دارد تا برای محرومان و نیازمندان شغل ایجاد کند و در واقع خیرینی که قصد خدمت به محرومان را در حوزه اشتغال دارند می توانند با مراجعه به این سایت اقدام به ثبت نام و کمک رسانی داشته باشند.

شرایط ثبت نام

بر همین اساس خیرین، کارآفرینان، نیازمندان و محرومان می توانند با مراجعه به این وبسایت ثبت نام و در یک فرایند مشخص از خدمات در نظر گرفته شده استفاده کنند که البته ثبت نام در این وبسایت محدودیتی ندارد و اشخاص حقیقی، حقوقی، شرکت های خصوصی، هیئت ها و… می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

مطالب پربازدید

وی همچنین اظهار کرد: براساس آمار یک میلیون و چهار صد هزار نیازمند بیکار در کشور وجود دارند که باید تلاش شود برای این تعداد افراد شغل ایجاد شود. همزمانی فعالیت این وبسایت با اربعین گره خورده است و در واقع بنا داریم از مدل خدمت رسانی در اربعین در حوزه اشتغال محرومان و نیازمندان بهره ببریم.

قرار است کسانی که قصد خدمت به محرومان از طریق فراهم کردن لوازم اشتغال را دارند در آنجا ثبت نام کنند و نیازمندان به خدمات نیز در آنجا ثبت نام می کنند و بعد تایید آنها از طرف کمیته امداد، به ارائه کنندگان خدمات ارجاع می شوند. تامین سرمایه، ضمانت وام، آموزش کسب و کار فنی و حرفه ای، مشاوره و بازار یابی و کمک به تامین مواد اولیه برای ایجاد اشتغال از خدماتی است که در این وبسایت پیش بینی شده است.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا