مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟ تبلیغات هدفمند برای موفقیت کسب و کار

مطالب پربازدید

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب است که بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان کاربر فعال دارد. همچنین امروزه در ایران اینستاگرام با بیش از بیست میلیون نفر عضو فعال به عنوان یکی از پربازدید ترین مرجع های تبلیغات برای انواع کسب و کار ها به شمار می آید. زیرا محیطی عالی برای دست یافتن به مشتریان تازه و سود فراوان محسوب می شود. شاید برایتا سوالی پیش بیاید: چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟ پذیرش تبلیغات در اینستاگرام چیست ؟ تبلیغات موثر در اینستاگرام چگونه است ؟ راه های تبلیغات در اینستاگرام .

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

در این ایام بیماری کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، اینستاگرام یکی از بزرگترین پلت فرم ها جهت تبلیغ محصولات است. چنانچه شما دارای کسب و کار هستید و می خواهید آن را رونق دهید یا هر چه بیشتر به درآمد خود بیافزایید، ولی نمی دانید که چگونه کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و یا چگونه پست خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید؟ نگران نباشید ما در این مطلب به شما آنها را آموزش خواهیم داد و مطالعه آن را به شما توصیه می نماییم.

تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام

مطالب پربازدید

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

شما برای اینکه در آن بتوانید کار کنید نیاز به پیج تجاری فعال دارید تا بتوانید با تولید محتوای مستمر، البته تبلیغات در اینستاگرام آمار بازدید و فروش خود را افزایش دهید!

اینستاگرام تبلیغات را بصورت تصویر یا ویدئو به مخاطب نمایش می دهد زیرا این نوع تبلیغ بصری از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما برای اینکه بتوانید از ابزارهای تبلیغاتی خود اینستاگرام بهره ببرید به اکانت فیسبوک نیاز دارید که از قسمت Ads Manager در اینستاگرام می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. ولی متاسفانه این تبلیغات به دلیل تحریم و محدودیتها در کشور عزیز ما ایران قابل اجرا نیست.

راه های تبلیغات در اینستاگرام

در ادامه مطالب به یکی از موثرترین راه های تبلیغات مستقیم می پردازیم، آن هم تحقیق در مورد پیج های قابل اعتماد و قوی از نظر محتوای با کیفیت، تعامل مخاطبین، کامنت گذاری بالا، مخاطب فراوان است که کمک شایان به کار شما خواهد کرد.

انواع  تبلیغات اینستاگرامی چیست؟ ” چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنیم ؟ “

تبلیغات زیر را باید در پیج های پرطرفدار ایرانی انجام دهید.

مطالب پربازدید
  • تبلیغ بازدیدی در اینستاگرام
  • تبلیغ ساعتی در اینستاگرام
  • تبلیغ ایمپرشن در اینستاگرام
  • تبلیغ استوری در اینستاگرام
  • تبلیغ ریچ در اینستاگرام

تبلیغ بازدیدی:

این تبلیغ از نوع (view) است فقط برای کلیپ های کوتاه 1 دقیقه ای شما توام با تاثیر گذاری در پیج های مشهور بصورت پست به نمایش گذاشته میشود.طراحی تبلیغات در اینستاگرام

 

تبلیغ ثابت یا ساعتی:

در این روش پست تبلیغاتی شما که می تواند عکس یا ویدئو باشد، در دیگر پیج های معروف به نمایش گذاشته می شود. تعرفه تبلیغات نیز ساعتی محاسبه خواهد شد، بنابراین بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است. 

تبلیغ ایمپرشن:

ایمپرشن از اهمیت ویژه ای در تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برخوردار است. به عبارت دیگر تعداد دفعه ای یک پستی دیده می‌شود ایمپرشن گفته می شود. مثلا؛ اگر یک پست را چهار هزار بازدیدکننده ببینند و ایمپرشن پست برابر با هشت هزار می شود. این تبلیغ نیز همچنین سبب کیفیت و بازدهی بیشتر پیج شما می شود.

پذیرش تبلیغات در اینستاگرام

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

تبلیغ استوری:

این تبلیغ به جهت این که باعث جلب توجه شدن مخاطبین می گردد و هم امکان قرارگیری لینک در پیج های بالای ده هزار دنبال کننده هستند، اهمیت چشمگیری دارد. تعرفه آن طبق تعداد بازدید حداقل 240.000 تومان است.

تبلیغ ریچ: ” چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟ “

ابزار ریچ (Reach) همانند گوگل آنالیتیکس است، که برای ارزیابی ورودی ها و آنالیز مشتریان شما طراحی شده است. این سیستم به شما کمک می کند تا در صورت نیاز به مطالعه مشتریان خود بپردازید یا به عبارت دیگر مثلا شما می توانید بفهمید کسانی که پست های شما را بازدید می کنند از کدام کشور هستند یا محدوده سن آنها چقدر است و جهت بهبود کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی محبوب کنید.

نحوه توسعه برندسازی پیج خود در اینستاگرام:

وقتی که شما برند خود را ساختید و کارهای تبلیغات اینستاگرام خود را به پایان رساندید، لازم است بدانید که چگونه می‌توانید از آن به نفع خود استفاده نمایید تا باعث پیشرفت در کسب و کار شما گردد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

چند مورد از خصوصیات ارزشمند برای تبلیغات در اینستاگرام:
  1. برندسازی و افزایش تعامل و ارتباط با پیج های مرتبط با کار شما
  2. برگزاری کمپین های مسابقاتی و اعطای هدایا به کاربران خود
  3. بازاریابی هدفمند جهت فروش بیشتر محصولات خود.
* نکات مهم زیر را برای تبلیغات در اینستاگرام از دست ندهید:
  • از تبلیغات در اینستاگرام برای ساختن برند منحصر به فرد خود بهره ببرید
  • از تصاویرتبلیغاتی که شلوغ هستند و واضح برای مخاطب نیستند استفاده نکنید، چون سبب نارضایتی در مخاطب می شود
  • استفاده از هشتک های خاص برند خود جهت تبلیغات در اینستاگرام
  • لطفا از روش های فالوور فیک و غیرواقعی، لایک و کامنت غیر واقعی خودداری کنید چراکه هم به پیج خود صدمات جبران ناپذیر وارد می کنید هم به دام کلاهبرداران می افتید.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا