مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

چطور بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم؟

مطالب پربازدید

کلینیک زیبایی به مکانی گفته می‌شود که با مجوز از وزارت بهداشت کشور و پروانه تخصصی خدمات زیبایی به انجام عمل‌ها و درمان‌های زیبایی می‌پردازد. هر کلینیک زیبایی که توسط یک پزشک تاسیس می‌شود باید دارای حداقل دو پزشک متخصص زیبایی، دو پرستار یا بهیار، یک پرسنل کارشناس پذیرش و یک پرستار برای اتاق الکترولیز باشد.
در ادامه با ما همراه باشید تا با معیارهای مهم و اصلی انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های یک کلینیک معتبر چیست؟

برای اینکه بتوانید یک کلینیک زیبایی خوب و معتبر پیدا کنید باید وقت و زمان کافی را برای این کار اختصاص دهید. به هیچ عنوان حرف دوستان و آشنایان را معیار انتخاب کلینیک زیبایی قرار ندهید. یک کلینیک زیبایی علاوه بر خوش‌نام بودن باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد تا آن را به یک کلینیک زیبایی معتبر تبدیل کند. در ادامه با سایر ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی معتبر آشنا خواهید شد:

مجوز از وزارت بهداشت

برای اینکه کلینیک زیبایی بتواند انواع عمل‌های جراحی و زیبایی را انجام دهد باید از وزارت بهداشت کشور مجوز خود را اخذ کند. یکی از موارد معتبر بودن کلینیک زیبایی، داشتن مجوز فعالیت است.

فضای مناسب

یک کلینیک زیبایی خوب باید دارای تجهیزات و امکانات خوب و با کیفیتی در فضای مناسب باشد. استریل بودن و بهداشتی بودن تجهیزات، مواد و ابزار مورد استفاده یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب کلینیک زیبایی است.
داشتن فضای مناسب، این امکان را به فرد می‌دهد تا بهترین تجهیزات و امکانات را برای مراجعه‌کنندگان در نظر بگیرد. اگر زمانی دیدید که در یک کلینیک به بهداشت در محیط اهمیتی داده نمی‌شود به هیچ عنوان انتخاب آن نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مطالب پربازدید

تجهیزات به روز دنیا

استفاده از تجهیزات و ابزارکار مدرن و به روز، باعث می‌شود تا فرد با اطمینان خاطر بیشتری آن کلینیک را انتخاب کند. یک کلینیک خوب و معتبر باید از تجهیزات پیشرفته استفاده کند تا علاوه بر انجام خدمات زیبایی، بتواند عوارض ناشی از آن را کاهش دهد.

استفاده از بهترین داروهای معتبر

در کلینیک‌های زیبایی معتبر به هیچ عنوان از مواد و داروهای بی‌کیفیت و درجه دو استفاده نمی‌کنند. در این مراکز حفظ سلامتی فرد مراجعه کننده بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد.
کلینیک‌های زیبایی معتبر از بهترین داروها استفاده می‌کنند تا علاوه بر حفظ سلامت افراد، رضایت مراجعین از خدمات ارائه شده را به دنبال داشته باشد.

کاشت مو

ارائه سرویس منظم وحرفه ای

 

یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شود تا فرد کلینیک مورد نظر را برای انجام عمل‌های زیبایی خود انتخاب کند، ارائه سرویس و خدمات حرفه‌ای است. اگر پرسنل و کادر درمان نتوانند در برخودر اول به صورت محترمانه با مراجعه کننده رفتار کنند، بی شک انتخاب آن کلینیک می‌تواند اشتباه‌ترین انتخاب باشد. همیشه اولین برخورد با مراجعه کننده نشان دهنده سطح کیفیت و خدمات ارائه شده در آن کلینیک است. خوشبختانه در کلینیک پوست و مو صدف: افتخار همکاری با ۴۵ نفر پرسنل بات

مطالب پربازدید

 

جربه و متعهد را دارد. از این تعداد، ۲۵ نفر پزشکان متخصص در حوزه پوست، مو و جراحی پلاستیک هستند که همگی فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های داخل و خارجند و رزومه درخشانی در زمینه زیبایی دارند. در طول ۹ سال فعالیتمان همیشه تلاش کرده‌ایم تا با ارتقای امکانات و تخصص خود، در کنار خدماتی که به هموطنان خود ارائه می‌دهیم، سهمی هم در رونق توریسم، به شکل ویژه توریسم سلامت داشته باشیم. از این رو، امروز کلینیک صدف تبدیل به یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز پزشکی ایرانی برای مشتریانی شده است که از خارج از کشور برای خدمات سلامتی به ایران سفر می‌کنند. همکاران ما همیشه آماده مشاوره رایگان به شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

دسترسی راحت به کلینیک

 

یکی دیگر از نکات مهم در حین انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر، توجه به دسترسی و موقعیت جغرافیایی آن است. باید به این موضوع توجه داشته باشید که کلینیک مورد نظر از محل سکونت شما خیلی دور نباشد، به این ترتیب برای مراجعات بعدی بعد از عمل‌های زیبایی بتوانید به راحتی به آن‌جا مراجعه کنید. البته این گزینه صرفا نمی‌تواند یکی از گزینه‌های مهم در انتخاب کلینیک زیبایی معتبر باشد، اما می‌توان به عنوان یک گزینه در معیارهای انتخاب به آن نگاه کرد.

جلسات مشاوره به صورت رایگان

معمولا کلینیک‌های زیبایی معتبر یک جلسه مشاوره رایگان را برای فرد در نظر می‌گیرند. در این جلسه مشاوره بسیاری از موضوعات برای فرد مراجعه کننده مشخص خواهد شد. هزینه درمان و خدمات ارائه شده به طور کامل و واضح برای فرد توضیح داده می‌شود. علاوه بر هزینه درمانی دربار

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

 

ه نوع خدمات ارائه شده، نوع بیمه، نتیجه نهایی عمل زیبایی و …. پزشک با مراجعه کننده صحبت می‌کند.

داشتن وب سایت و شبکه های اجتماعی

داشتن یک وب سایت معتبر و پیج در شبکه‌های اجتماعی خدمات ارائه شده توسط کلینیک را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. از طرفی می‌توانید با جزئیات این خدمات بیشتر آشنا شوید.

پزشکان متخصص و مجرب

با توجه به مقاله‌ای از سایت starcosmeticmedicine: کادر پزشکی خوب و حرفه‌ای در کلینیک‌های زیبایی یکی از مواردی است که امروزه خیلی سخت می‌توان به آن اعتماد کرد. در این بخش به هیچ عنوان تبلیغات کلینیک در فضای مجازی و عکس‌های نمونه را معیار انتخاب خود قرار ندهید، سعی کنید نتیجه کار کلینیک را از افرادی که قبلا به این کلینیک مراجعه کرده‌اند جویا شوید. این بررسی می‌تواند بسیار دقیق‌تر و واقعی‌تر از عکس‌ها و تبلیغات آن‌ها باشد.
از طرفی در جلسه مشاوره رایگانی که در کلینیک انجام می‌شود می‌توانید با کادر درمان و پزشکان بیشتر آشنا شوید.

چرا باید برای خدمات زیبایی به کلینیک معتبر مراجعه کنیم؟

انتخاب یک کلینیک معتبر می‌تواند حدالامکان عوارض ناشی از خدمات زیبایی را کاهش دهد. یکی از حساس‌ترین عمل‌های جراحی مربوط به زیبایی صورت و بدن است، درصورت ناموفق بودن می‌تواند عوارض بسیار بدی را به همراه داشته باشد.
خدمات زیبایی هم همانند سایر عمل‌های جراحی می‌تواند در کنار مزایای خود معایب بسیاری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است برای انتخاب یک کلینیک معتبر عجله نکنید و تمام جوانب آن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. در نهایت آنچه برای کلینیک باقی می‌ماند رضایت مراجعه کننده است.

جمع بندی

حال با توجه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیارها می‌توانید یک کلینیک زیبایی خوب و معتبر را انتخاب کنید. همواره به این موضوع توجه داشته باشید، انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر ضامن سلامتی شماست.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا