مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

فال چوب کبریت ” فال چوب آنلاین ” – استخاره با حروف ابجد

مطالب پربازدید

فال چوب

در این میان فال چوب کبریت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نوع فال در میان افراد است . ما در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش فال چوب کبریت و فال چوب کبریت روزانه آشنا کنیم.

یکی از مناسب ترین و پرطرفدارترین فال ابجد،گرفتن فال به وسیله چوب کبریت است.

فال کلمه ای است عربی که معانی گوناگون و گسترده ای دارد، ازجمله بخت، اقبال ،طالع و پیش بینی آینده و حال می باشد .از زمان های قدیم فال در میان جوامع بشری رواج داشته و قدمت آن را به دانیال نبی و امام جعفر صادق(ع) نسبت داده اند.

 فال های گوناگون و محبوبی درمیان مردم وجود دارد از جمله، فال قهوه ،تاروت ، چوب کبریت و غیره…

مطالب پربازدید

فال چوب رایگان

نحوه گرفتن فال چوب کبریت

یک قطعه چوب که مکعبی است را انتخاب نموده و بر روی چهار طرف از شش وجه آن حروف الف ، ب، ج، د را می نویسیم.نام دیگر فال چوب کبریت فال ابجد است.

چشمان خود را بسته با تمرکز کافی درمورد کار خود نیت کرده و سپس قطعه چوب مربوطه را بر روی دست چرخانده و بر روی زمین بیاندازید.

حرفی که در وجه بالای چوب آمده است را یادداشت کنید این کار را سه بار متوالی انجام دهید و حروف بدست آمده را به ترتیب از راست به چپ بنویسید.

فال چوب کبریت

مطالب پربازدید

توجه کنید که برای گرفتن این فال در صورت امکان حتما از چوب استفاده کنید چرا که میزان تمرکز و انرژی شما نقش بسزایی درنتیجه فال شما دارد و گرفتن فال شانسی به صورت آنلاین که با یک کلیک کردن به دست می آید روش مناسبی برای فال چوب کبریت نمی باشد.

فال های مشابه:

فال پی ام سی هفتگی

فال حافظ

فال چوب

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

فال ازدواج

فال سرکتاب

فال چوب آنلاین

تفسیر فال چوب کبریت

اگر(آ د ب) آید

 نشان دهنده طالع بلند و بخت پیروز شما می باشد و نوید برآورده شدن خواسته های قلبی شما را به همراه می آورد.

این فال به شما می گوید روزگار سختی شما به پایان رسیده است و دوران خوشی آغاز خواهد شد.

اگر مسافری در راه دارید به زودی خبر سلامتی او را خواهید شنید و خبری از او دریافت خواهید کرد. در روزهای آینده اتفاقی برای شما می افتد که بسار مفید و پرسود خواهد بود.

فال چوب حروف ابجد رایگان

اگر(آ ب د) آید

این فال به شما می گوید که مشکل و سختی در پیش رو خواهید داشت که  فرد بزرگی برای حل این مشکل پیش قدم خواهد شد‌. با دوستانتان صمیمی تر خواهید شد و سفری در پیش دارید که اگر به قصد معامله یا ازدواج است برای شما میمون و مبارک خواهد بود.

اگر سال ها در انتظار فرزندی هستید به شما خبر آمدن نوزادی خوش قدم داده می شود. در نمازهای خود سستی نکنید تا در کارهای خود موفق و مؤید باشید.

فال کبریت حروف ابجد

اگر(آ ب ب) آید

این فال به شما می گوید که از اندیشه ای که در سر دارید اجتناب کنید و برای گشایش در کارهایتان صبر پیشه کنید و از خواسته های بی فایده و نامناسب بپرهیزید و به خداوند متعال توکل نمایید و به شما پیشنهاد می دهد که از تملق گویی دوری گزینید.

اگر(آ ب ج) آید

این فال به شما می گوید که درمدت زمانی کوتاه به خواسته هایتان خواهید رسید و از شر نا پلیدی و غم دور خواهید شد.

این فال به شما توصیه می کند تا از افراد بدخواه و غیبت گو دوری نمایید و باامید و پشتکار به کارهای خود ادامه دهید و در همه مراحل از یاد و نام خدا غافل نشوید‌.

فال چوب با حروف ابجد

اگر(آ د آ) آید

نشان دهنده طالع خوب و بلند و خوش اقبال و آینده روشن شماست.

ناراحتی و گرفتاری به زودی از شما دور خواهد شد و همای سعادت و خوشبختی بر روی شانه شما خواهد نشست. افرادی که قصد صدمه رساندن به شما را دارند دچار غم و اندوه می شوند و شما از شر آنان حفظ خواهید شد.

فال حروف ابجد ازدواج

اگرکاری یا مالی را از دست داده اید غم مخورید زیرا برای شما سود و منفعتی در راه است. رابطه شما با همسرتان رو به بهبودی خواهد رفت و از جانب همکار خود راحتی به شما خواهد رسید.

این فال به شما توصیه می کند که اگر قصد انجام خرید یا معامله ای دارید از جانب این معامله سودی بسیار به شما خواهد رسید.اگرچشم انتظار مسافری هستید به زودی با او دیدار خواهیدکرد.شرایط وموقعیت های زندگی به شماروی آورده است و به خواست خداوند به آن ها خواهید رسید.

اگر(آ ج آ) آید

این فال به شما می گوید که هر چه در ذهن به آن می اندیشید به زودی عملی خواهد شد.آنچه که مهم است داشتن صبر در این راه می باشد به هیچ وجه عجله نکنید که درآن سودی جز پیشمانی و  نگرانی برای شما نخواهدبود.

این فال به شما توصیه می کند از انجام کار شری که در ذهن می پرورانید دوری کنید که سودی درآن نیست. با کسی دعوا نکنید و تا می توانید راز و اسرارخود را برای دیگران بازگو نکنید که بدخواهان زیادی دارید.

فال چوب کبریت ابجد

از انجام کارهایی که مطابق با خواست خداوند نیست دوری کنید تا از غم و غصه دور بمانید.

اگر(آ ب آ) آید

 ایمان و تقوا و عمل صالح خود را افزایش دهید وبسیار دعا کنید تا به آنچه که انتظار آن را می کشید و باعث خیر شماست به زودی برسید.خداوند متعال همواره ناظر بر اعمال و افکار شماست. آینده خوشی در انتظار شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

اگر(آ آ ب) آید

این فال نشان دهنده آن است که اگر دچار غم و اندوه و مریضی هستید امیدوار باشید که به زودی از شر آن رهایی خواهید یافت و سلامتی و قوای شما جان خواهد خواهد گرفت.

فال چوب و عطسه

زندگی بر وفق مراد شما خواهد بود و از شغلتان سود و منفعت بالایی به شما خواهد رسید.

اگرقصد سفر دارید درآن برای شما خوشی و شادی خواهد بود. اگر در بین نزدیکانتان گرفتاری و مشکلی دارید به زودی برطرف خواهد شد.

این فال چوب به شما توصیه می کند تا در انجام کارهای خیر داوطلب باشید و از کارهای شر دوری گزینید.

اگر(ب آ ج) آید

این فال چوب نشان دهنده این است که اگر خواسته و نیازی دارید به زودی به آن خواهید رسید و در کارهایتان به لطف خداوند گشایشی حاصل خواهد شد‌.

اگر مشکل مالی دارید امیدوار باشید به زودی رفع خواهد شد و فرزندان خوش قدم و نیکوکار وخوش یمن خواهید داشت.

اگر(ب آ د) آید

این فال نشان دهنده طالع روشن شماست و به زودی به تمام خواسته هایتان خواهید رسید.

فال کبریت

اگرقصد انجام معامله و خرید و فروش خانه ای را دارید به آن اقدام کنید که بسیار سود و منفعت در آن است.

اگر(آ آ آ) آید

این فال نشان دهنده آن است که به زودی گشایشی در کارهایتان اتفاق می افتد و به مراد دلتان می رسید. به زودی فرد جدیدی به خانواده شما افزوده خواهد شد که مایه برکت است.

این فال به شما توصیه می کند تا در کارهایتان با بزرگترها مشورت کنید و به خدواند توکل نمایید تا عاقبت خوشی در انتظار شما باشد. اسرارتان را به دیگران بازگو مکنید که بدخواهان زیادی دارید.

باتوجه به نکات گفته شده تمامی این فال ها گونه ای احتمال و سرگرمی بوده و تنها خدواند حکیم قادر است که از اتفاقات آینده به طور حتم باخبر است.

فال چوب ازدواج

ما در این مطلب شما را با فال چوب کبریت و نحوه گرفتن فال چوب کبریت و آموزش فال چوب کبریت به طور خلاصه و مفید آشنا کردیم و امیدواریم برای شما مفید و مثمر ثمر واقع شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا