مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
عمومی

ماجرای تلخ و ناعادلانه بسته حمایتی دولت و خلف وعده مسئولین مربوطه

مطالب پربازدید

ماجرا و داستان تلخ و ناعادلانه بسته حمایتی دولت این است که، دولت یارانه دویست هزار تومانی (بسته حمایتی) را که قول داده بود به همه مشمولان پرداخت کند، بعد از ماه‌ها وعده و وعید و کش و قوس، نتواست از عهده این کار به خوبی برآید و اعتراضات بسیاری را برانگیخت.

در این وانفسای اقتصادی واقعا تلخ است که با مردمی به قول خودشان چنین نجیب و شریف اینگونه با حقارت و تبعیض و بی عدالتی برخورد شود.

بسیاری از افراد فرودست و طبقه بسیار ضعیف هستند که «بسته حمایتی دولت» را با اینکه درآمدشان سه میلیون که هیچ، بلکه بسیار پایینتر از آن است علیرغم وعده دولت نگرفته‌اند و به این سامانه و آن سامانه (که دولت هر از چند گاهی اعلام می کند) مراجعه می کنند و پاسخ قانع کننده ای دریافت نمی کنند و به در بسته برمی خورند. بعضی از این افراد از سامانه اعلام شده، با عنوان “سامانه‌های سر کاری سازمان تامین اجتماعی برای پیگیری بسته‌های حمایتی!” یاد می کنند

این افراد می گویند: وقتی کد ملی‌ات را با هزار مکافات به شماره‌ای که اعلام کرده‌اند می فرستی، با این پاسخ مواجه می شوی که: شما یارانه نمی‌گیرید!

مطالب پربازدید

نکته قابل توجه این است که، گویا عده‌ای را به بهانه «یارانه‌بگیرنبودن» خط زده‌اند؛ عده‌ای را به این علت که سرپرست خانوار نیستند و عده دیگری را  که هم یارانه می‌گیرند و هم سرپرست خانوار هستند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا