مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

با اجرای طرح کاهش آلودگی هوای تهران خودروهای فاقد معاینه فنی هر روز پنجاه هزار تومان جریمه خواهند شد

مطالب پربازدید

طرح زوج و فرد

روزشمار اجرای طرح کاهش آلودگی هوای تهران (Lez) در حالی آغاز شده است که پلیس می‌گوید، با اجرای این طرح، خودروهای فاقد معاینه فنی هر روز ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گفته مسئولان شهری دوربین‌های ثبت تخلفات معاینه فنی در تمام مسیرها نصب شده و هر شهروندی که بدون داشتن معاینه فنی خودرو در تمامی شهر تهران تردد کند، روزانه ۵۰ تومان جریمه خواهد شد.

نیروی انتظامی به دلیل وجود ملاحظاتی، ۱۵ روز مهلت گرفت تا علاوه بر تکمیل زیرساختها، آگاهی رسانی به شهروندان را به طور کامل انجام دهد.

مطالب پربازدید

معاینه فنی اقدام لازم و ضروری برای سلامتی و ایمنی مردم و خودروها است، اما باید طرح کاهش آلودگی هوا در شرایطی اجرا شود که امکانات لازم برای اخذ مجوز معاینه فنی برای همه رانندگان فراهم شود.

 

در حالی که مطابق الگوی سالیان گذشته و با رو به سردی گذاشتن هوا، همگان خود را برای آغاز روزهای آلوده پایتخت آماده می کنند، اجرای طرح کاهش آلودگی هوا و اجباری شدن معاینه فنی برای تردد در تمامی نقاط پایتخت، می تواند کورسوی امیدی باشد تا شهروندان در پاییز و زمستان امسال هوای بهتری تنفس کنند، موضوعی که به گفته عالی ترین مقام انتظامی پایتخت به زودی اجرایی خواهد شد و شهروندان موظفند هرچه سریع تر برای اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا