مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

آقازاده شهردار قم: من سفیر گویای نظام نیستم و از آمریکا به ایران بر نمی گردم

مطالب پربازدید

آقازاده شهردار قمحامد سقائیان نژاد (آقازاده شهردار قم)، شب گذشته در مصاحبه با شبکه ضد انقلاب “من و تو” به مسیح علینژاد صراحتا گفت: “من نظرم با (پدرم) فرق می کند، شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد. من سفیر گویای نظام نیستم، من یک شهروند عادی هستم.”

مصاحبه حامد سقائیان نژاد با مسیح علینژاد

آقازاده شهردار قم، همچنین گفت: من با شرایط کنونی به ایران بر نمی گرد، چون اگر بخواهم کاری هم انجام بدهم باز هم به من می گویند که با پارتی پدرش سر کار آمده. او در بخشی از این مصاحبه اظهار کرد که، در این مدت فقط و فقط با اتکا و زحمات و تلاش های خودش در زندگی به جایی رسیده است. او همچنین در پی حاشیه های بوجود آمده در مورد خودش و خانواده اش، ایرانی ها را به تجسس در زندگی خصوصی یکدیگر متهم کرد.

تازه ترین اخباری که اخیرا از آقازاده ها رونمایی شده، مربوط به آقازاده شهردار قم و دیگر فرزندانش در آمریکا است که حاشیه های زیادی را در پی داشته و واکنش ها و اعتراضات بسیاری را برانگیخته است. اخیرا مشخص شده 6 فرزند شهردار قم برای تحصیل و زندگی در آمریکا به سر می برند. به تازگی طرحی برای بازگرداند آقازاده ها در مجلس پیشنهاد شده است و باید منتظر ماند و دید که نتیجه ای هم خواهد داشت یا مثل دیگر طرح ها و برنامه ها بی نتیجه و بی اثر خواهد بود؟

نکته قابل توجهی که در این میان جالب توجه است این است که، اخیرا شهردار قم در پی واکنش ها و اعتراضات مردمی اعلام کرد: خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند. اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام نظام بوده اند. یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا