مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن مشخص می شود

مطالب پربازدید

بسته حمایتی دولترحیم اردلان (معاون سازمان تامین اجتماعی) گفت: تکلیف اعتراضات ثبت شده در سامانه‌های این سازمان (#۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰*) تا پایان بهمن ماه مشخص و به بیمه شدگان اعلام می شود.

 

وی گفت: این افراد تا روز گذشته فرصت داشتند که اعتراض خود را ثبت کنند که در مجموع حدود ۳ میلیون و ۱۰۰هزار نفر اعتراض خود را در سامانه های اعلام شده ثبت کرده اند که طی یک هفته به اعتراض آنها رسیدگی و اعلام می شود البته رسیدگی به آنها بعد از تعطیلات ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند ما به اعتراضشان رسیدگی می کنیم اما سایر مشمولانی که سبد را دریافت نکرده و در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده اند که عمدتا مربوط به صندوقهای روستایی و عشایر و یا سایر صندوقهای بیمه ای هستند اسامی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود تا به اعتراض این افراد رسیدگی کرده و برای بسته حمایتی آنها تصمیم گیری کند.

مطالب پربازدید

البته اردلان به این نکته هم اشاره کرد که: بیمه شدگانی که اعتراضشان به حق بوده، در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، بسته حمایتی به آنها اختصاص پیدا می کند ولی توزیع بسته حمایتی میان آنها در مرحله بعدی انجام خواهد شد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا