مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

حبیبی: کارگران از طریق رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی مطالبه‌گری کنند

مطالب پربازدید

تجمع کارگران در مقابل خانه کارگر تهرانحسین حبیبی (عضو هییت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار تهران) در بخشی از مراسم راهپیمایی و تجمع بزرگ روز کارگر که صبح امروز در مقابل خانه کارگر تهران برگزار شد گفت: تا وقتی مطالبه‌گری نکنیم، روزگار ما سیاه است. حالا که با خون دل کار می‌کنیم لااقل یک امروز مطالبه‌گری کنیم. امروز فریادی بزنید که قراردادهای موقت و ظالمانه که مسبب زیر پا گذاشتن حق کارگران بوده باید ملغی شود.

تامین اجتماعی با حق بیمه‌های ما کارگران تامین مالی می‌شود. شرکت‌های پیمانکاری باعث شدند منابع تامبن اجتماعی کاهش یابد و این یعنی خدمات بیمه برای ما کاهش یافت. ما در این روز باید این‌ها را مطالبه کنیم.

حبیبی همچنین گفت: از طریق رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی مطالبه‌گری کنید. باید در چنین روزی کف خیابان باشیم اما متاسفانه جلوی ما را می‌گیرند. همین الان که یک دور این خیابان را راهپیمایی کردیم، مانع ما شدند.

امروز باید تحقق مطالبات خود را در اولویت قرار دهیم. همه ما مسئول هستیم. امروز باید برای خود ارزش قایل شویم. الان زمانی است که همه باید در صحنه باشیم. انتخابات مجلس پیش رو است. چرا نباید نمایندگان را مجبور به دفاع حقوق خودمان کنیم؟

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا