مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

راه‌اندازی اپلیکیشن ویژه آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

مطالب پربازدید

علی باقرزادهرئیس سازمان نهضت سوادآموزی از تولید و طراحی شبکه اجتماعی ویژه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: در حال خروج از روند استفاده از وب و حرکت به سمت شبکه‌های اجتماعی هستیم. شبکه اجتماعی که در دست تولید داریم دارای سه بخش اصلی یادگیری و تجارب یادگیری، ارزشیابی و شرکت در آزمون‌ها است.

در این شبکه اجتماعی آموزش دهندگان تجارب خوب و مفید تدریس خود را در قالب عکس و ویدئو به اشتراک می‌گذارند تا دیگران نقد و بررسی کنند و نظر بدهند. در این میان بهترین تدریس‌ها و تولید محتواهای انجام شده انتخاب می‌شوند و جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد.

 

این کار به کارشناسان ما نیز کمک می‌کند تا بتوانند در این تعاملات ایرادات کتاب‌ها را احصاء و اصلاح کنند. دانستن اینکه سوادآموزان با کدام بخش از کتاب ارتباط برقرار نمی کنند، کدام تصاویر جذابیت ندارند و چه دروسی مورد استقبال قرار می‌گیرند، بسیار مهم است.

مطالب پربازدید

بخش آزمون‌های آزمایشی استخدامی و آزمون‌های مربوط به این دوره‌ها نیز در این اپلیکیشن قرار می‌گیرد، البته این شبکه اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که هویت افراد مشخص باشد و فقط آموزش دهنده‌هایی که با ما کار می‌کنند آنجا حضور داشته باشند.

علی باقرزاده همچنین گفت: پرونده پرسنلی و سوابق آموزش دهندگان نیز از این طریق در دسترس و قابل رصد خواهد بود. آموزش‌های حضوری به آموزش دهندگان از چند روز گذشته شروع شده است. بازخوردهایی از همکاران دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد علیرغم مفید بودن فیلم‌ها و آموزش‌های مجازی، استقبال و تمایل برای دوره‌های حضوری و رو در رو بیشتر است. مجوزی از آموزش و پرورش برای تربیت ۱۰۰ تا ۱۱۵ مدرس ملی دریافت کرده‌ایم که حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ مدرس استانی را تربیت می‌کنند و در هر فصل حداقل یک کارگاه آموزشی برای آموزش دهندگان در استان‌ها برگزار می‌شود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا