مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

شرایط دریافت «وام ازدواج»۳۰ میلیونی در سال 98

مطالب پربازدید

وام ازدواجسرپرست دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی در مورد شرایط دریافت وام ازدواج، گفت: طبق تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۹۸، بانک مرکزی موظف است از محل پس انداز جاری و قرض‌الحسنه سیستم بانکی، وام ازدواج را به متقاضیانی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از یکم فروردین سال ۹۶ (۹۶/۱/۱) است و تا کنون وام قرض الحسنه دریافت نکرده‌اند، ۳۰ میلیون تومان پرداخت کند.

سکینه سیف جمالی همچنین اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر فرد زوج متقاضی ۳۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۵ ساله و با اخذ یک ضامن معتبر و سفته امکان پذیر است و طبق تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، بانک مرکزی می‌تواند یارانه پرداختی به اشخاص را به عنوان تضمین بپذیرد.

بر اساس تبصره مذکور، به منظور حمایت از ازدواج، بانک مرکزی موظف است از محل پس انداز جاری و قرض الحسنه سیستم بانکی کشور، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به متقاضیانی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از یکم فروردین سال ۹۶ است و تا کنون وام قرض الحسنه دریافت نکرده اند، ۳۰ میلیون تومان و با اولویت پرداخت کند.

پرداخت وام به روز رسانی شده است و متقاضیان ظرف یک ماه در سامانه ثبت نام می‌کنند و اگر مانعی برای تأمین ضامن و مدارک نداشته باشند، وام آن‌ها طی مدت مذکور پرداخت می‌شود.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا