مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

صدقه نمی خواهیم، حقوق کارگران را بدهید

مطالب پربازدید

دبیرکل خانه کارگر در آئین افتتاح خانه کارگر دزفول، گفت: خوزستان از تمام استان های ما در زمینه صنعت و کار افضل است، ولی مشکلاتش هم زیاد است. از مسئولان ملتمسانه می خواهم کارگران دزفول، خوزستان و ایران را برای احقاق حقوقشان یاری کنند.

علیرضا محجوبعلیرضا محجوب ضمن تبریک افتتاح خانه کارگر دزفول به مردم و کارگران این شهرستان، گفت: در مورد زندگی توده‌های ضعیف و مزدبگیر جامعه، در جلسات غیرعلنی مجلس هم گفتیم که چه حقوق کارگر و چه حقوق مستمری بگیران قابل تطبیق با هزینه نیست.

امروز شاخص نابرابری در اقتصاد به سمت طبقات ثروت‌مند و دارا گردش می‌کند و این از نظر اجتماعی خبر بد و مأیوس‌کننده‌ای است؛ همه باید عدالت را بپذیریم، صدقه و کمک از کسی نمی‌خواهیم، فقط می‌گوییم حقوق کارگر و کارمند آن گونه که حقش است باید داده شود.

حقوق‌بگیران ما تحت فشار اقتصادی هستند، ولی این فشار یکطرفه است و شامل ثروت‌مندان نمی‌شود و این تورم برای ما عذا و برای ثروتمندان جشن است. هیچکس حق ندارد در مورد تورم کوچک‌نمایی کند. بین تورم عددی و سایر تورم‌ها تفاوت قائل هستیم؛ آنچه حس می‌شود برای ما معتبر است نه عدد و ارقام. تورم مؤثر در زندگی کارگران بیداد می‌کند؛ تورم در غذا عدد بالای ۵۰ را نشان می‌دهد و این عدد تکان‌دهنده است.

مطالب پربازدید

خوزستان از تمام استان‌های ما در زمینه صنعت و کار افضل است، ولی مشکلات زیادی هم دارد. از مسئولین ملتمسانه می‌خواهم کارگران دزفول، خوزستان و ایران را برای احقاق حقوقشان یاری کنند.

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا