مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

مرحله دوم بسته حمایتی دولت تا عید نوروز پرداخت می شود + آموزش استفاده از کد دستوری جدید برای جاماندگان

مطالب پربازدید

خرید کالامرحله اول توزیع بسته حمایتی دولت، متاسفانه به صورت ناعادلانه و نامنظم اجرا شد. در این مرحله مبلغ بسته حمایتی، در حالی به حساب افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد واریز شد و به بازنشستگان کشوری و لشکری و بازنشستگان تأمین اجتماعی، کارمندان، کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی تعلق گرفت که، باز هم هستند کسانی که هیچ مبلغی به حساب آن‌ها واریز نشده است و به اصطلاح از درافت بسته حمایتی جامانده اند.

سازمان تامین اجتماعی، بعد از واریز بسته حمایتی به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، طبق اطلاعیه‌ای که منتشر کرد اظهار کرد که،  افراد تحت پوشش این سازمان، می‌توانند با شماره گیری#۴*۴* نسبت به پیگیری بسته حمایتی خود اقدام کنند، اما این سامانه هم پاسخگوی بیمه شدگان نبود و از همان ساعات اولیه تا کنون همچنان غیرفعال می باشد.

البته محمد حسن زدا به تازگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسانی که بسته حمایتی دولت را نگرفته اند می‌توانند کد دستوری #8*142* را شماره گیری و کدملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آنها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر؟

نکته ای که هموطنان عزیز بد نیست بدانند این است که، این سامانه تنها با کیبورد انگلیسی کار می‌کند و اگر شماره ۱ را که همان ابتدا باید وارد سامانه کرد، به فارسی وارد کنیم این سامان پیام خطا می‌دهد، اما اگر ۱ را به صورت انگلیسی وارد کنیم به مرحله بعد هدایت می‌شویم.

مطالب پربازدید

وی همچنین گفت: کد دستوری #۹*۱۴۲* هم موجود میباشد که در ۱۳ مورد از متقاضیان سوال می‌پرسد و در نهایت پاسخ لازم را ارائه می‌کند.

با اینهمه، بنا به گفته  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی (سلمان خدادادی)، بسته‌های حمایتی دولت تا عید نوروز یک بار دیگر توزیع می‌شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا