مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

هشدار سازمان هواشناسی کشور برای پرهیز از سفرهای غیر ضروری در چند روز آینده

مطالب پربازدید

سیلابسازمان هواشناسی کل کشور اعلام کرد: یک سامانه بارشی فعال از بعد‌از‌ظهر شنبه (10 فروردین‌ماه) وارد کشور شده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در نیمه‌غربی وشمال غربی کشور فعال خواهد بود.

امروز استان‌های تهران، قم، سمنان و البرز مرکزی شاهد وزش باد شدید همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.  در این راستا پلیس راه کشور از همه مردم خواست که در روزهای آینده از سفرهای غیر ضروری خصوصا در دامنه‌های البرز مرکزی و استان‌های در معرض خطر سیلاب و کوهستانی کشور خودداری کنند و در صورتی که مجبور به سفر هستند ، پیش‌از حرکت با سامانه 141 و120 تماس گرفته واز وضعیت جوی و جاده‌ای کشور حتما اطمینان حاصل کنند.

به گفته سازمان هواشناسی کشور شدت بارش‌ها دوباره در روزهای آینده بخصوص از روز شنبه (10فروردین ماه) آغاز شده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه شدت خواهد یافت و احتمال جاری شدن سیل وبارش برف در برخی مناطق کوهستانی و جنوب و جنوب غرب کشور  وجود دارد. بیشترین استان‌های درگیر نیز کرمانشاه ، خوزستان ،ایلام، کهگیلویه وبویر احمد ،چهارمحال وبختیاری ودامنه های زاگرس خواهد بود.

در ساعات آینده امروز نیز شمال غرب ، غرب ،دامنه‌های البرز ، شرق، جنوب شرقی ، هرمزگان ، سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان وزش شدید باد همراه با بارش باران خواهیم بود. فردا جمعه شب نیر شمال غرب کشور شاهد موج جدید باران خواهد بود.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا