مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
تناسب و زیبایی

چگونه موهای خود را خودمان کوتاه کنیم؟

مطالب پربازدید

بد نیست بدانید که هر کس می تواند با کمی صبر و حوصله و دانستن کمی از علم آرایشگری و پیرایشگری، موهای خود را به هر شکل و فرمی که دوست دارد آرایش و پیرایش کند.

در ادامه روش کوتاه کردن مو را میتوانید ببینید. البته این کوتاهی مخصوص موهای بلند (با قد و اندازه ی زیر شانه و بلندتر از آن) است.

کوتاه کردن مو را بهتر است جلوی آینه و با موهای کاملا خیس و شانه شده انجام دهید. بهتر است این کار را در حمام انجام دهید. پس از شانه کردن موها به طوری که هیچ جای گره و نا منظمی در موها وجود نداشته باشد با همان شانه فرقی از جلوی سر و از وسط باز کرده و تا پشت سر یکدست ادامه دهید به طوری که این فرق ازجلوی پیشانی تا پشت سر در یک امتداد صاف صاف باز شود و موها را کاملا مساوی به دو قسمت مساوی تقسیم نماید.آموزش کوتاه کردن موموها را به دو طرف صورت و روی گوشها شانه کرده و از صافی و یکدستی آنها با شانه اطمینان حاصل کنید.کوتاه کردن مو در منزلدر جلوی آینه، قد جلوی موهای پیشانی را بسته به دلخواه و سلیقه خودتان تا روی بینی و یا زیر چانه تعیین کنید و آنرا به صورت دقیق و صاف کوتاه کنید و دقت کنید این کوتاهی از عرض سر از گیجگاه راست تا گیجگاه چپ سر انجام گیرد نه بیشتر و پهن تر از آن. سرتان را کاملا پایین بیاورید تا جایی که چانه کاملا در گودی گردن جای گیرد و دوباره در این حالت نیز موها را کاملا شانه زده و صاف کنید.کوتاه کردن موی بانوان

همینطور که سرتان پایین است نوک پایین ترین قسمت موها که شامل موهای پشت سر شماست را دو سانت صاف و با دقت قیچی کنید و این کار را در هر دو طرف و به یک اندازه انجام دهید. پس از اتمام کار و اطمینان از هم اندازه بودن موها در دو طرف صورت به آرامی سر را بالا آورده وموها را به پشت سر بیندازید و کامل شانه کنید که در این مرحله خواهید دید که موها به شکلی زیبا کوتاه و خورد شده اند .

مطالب پربازدید

پس از شستشوی کامل و آبگیری موها برای براشینگ آنها هم بهتر است همه ی موها را از زیر سشوار کنید یا اتو بکشید و لخت کنید، سپس با کمی روغن زیتون که تنها به نوک انگشتان خود می زنید موها را براق و شفاف سازید.آموزش کوتاهی مو

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا