مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

#ازدواج‌_بدون_طلا، عروس خانوم وکیلم؟ +تصاویر

مطالب پربازدید
گران شدن قیمت طلا سبب شده است تا کاربران فضای مجازی با هشتگ #ازدواج‌_بدون_طلا از ازدواج آسان بنویسند.

“با اجازه بزرگترها بله”؛ شنیدن این جمله از زبان فردی که قرار است هم مسیر فرد در زندگی باشد در شرایط حال حاضر که حال اقتصاد کشورمان خوب نیست برای بسیاری از جوانان این مرز و بوم شبیه آرزویی شده که به سختی دست یافتنی است.

چند ماهی است که نرخ طلا و ارز در لحظه تغییر می کند و غالبا حرکت صعودی دارد. جدا از افزایش نرخ طلا و قیمت سکه یکی از مسائل اصلی در امر سنت حسنه ازدواج بحث مهریه، تهیه سرویس طلا، حلقه ازدواج و سایر هدایای مرسوم و تعریف شده در فرهنگ آیینی و قومی کشور ماست. اهدای این هدایا ذاتا به عنوان پشتوانه زوج در مسیر زندگی تعریف شده و کمکی به عروس و داماد است تا در اولین گام زندگی مشترک شان به مشکل برنخورند. اما در حال حاضر تهیه این دست هدایا نه تنها برای دختران و پسران جوان بلکه برای خانواده های آنان نیز بسیار سخت شده است.

کاربران فضای مجازی با به اشتراک گذاشتن هشتگ #ازدواج‌_بدون_طلا از راه های جایگزین این مانع سخت حال حاضر امر ازدواج نوشتند. بسیاری از کاربران به جای خرید حلقه  و سرویس  طلای چند ده میلیونی، پیشنهاد خرید حلقه و سرویس نقره داده اند. در مقابل بسیاری از کاربران نیز در کنار این پویش در جهت آسان شدن فرایند ازدواج خواستند هشتگ #ازدواج_کم_هزینه نیز به اشتراک گذاشته شود تا هر دو خانواده در کنار هم این مسیر را هموار کنند.

سارای

مطالب پربازدید

 

#ازدواج‌_بدون_طلا عروس خانوم وکیلم؟+تصاویر

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا