مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تجمع دانشجویان مقابل نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به خصوصی سازی ها

مطالب پربازدید

تجمع دانشجویان مقابل نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به خصوصی سازی هاصبح دیروز یکشنبه 30 تیر 98 جمع قابل توجهی از دانشجویان در اعتراض به خصوصی سازی های افسارگسیخته در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

 

علی اسکندری (عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی، در جمع تجمع دانشجویان مقابل نهاد ریاست جمهوری گفت: امروز کارگران شرکت های واگذار شده روز به روز بدبخت تر می شوند. با این وجود سوال این است مگر دزدی های صورت گرفته در کارخانه ها کمتر از دزدی چند سکه بود که دادگاه آنها علنی برگزار شد؟ چرا دادگاه خصوصی سازی های افسارگسیخته برگزار نمی شود؟

 

مطالب پربازدید

اسکندری همچنین گفت: وقتی آقای عادل آذر می گوید تخلف محرز بوده چرا آقای روحانی و لاریجانی ساکت هستند و پاسخ نمی دهند؟ ما به نمایندگی از کارگران آمده ایم. درست است دانشجو هستیم ولی هم رهبر معظم انقلاب، هم امام خمینی و هم شهید بهشتی گفتند دانشجو موذن جامعه است و باید مطالبه کند.

رئیس جمهور باید پاسخگو باشد

ما در مقابل سازمان خصوصی سازی تجمع کردیم اما آنها ذره ای به روی خود نیاوردند که بیایند و پاسخ ما را بدهند. با این وجود شب آمدند و گفتند ما استعفا دادیم. کدام استعفا آقای پور حسینی چرا نمی روید؟ مشکل ما پور حسینی نیست. مشکل ما پور حسینی هایی هستند که کشور را بدبخت می کنند. من دانشجو به فکر این کشور هستم. من دانشجو نگران هستم این وضع باید درست شود و کارخانه ها به بیت المال برگردند. امروز آقایان کارخانه ها و پالایشگاه ها را مفت داده و عین خیالشان نیست.

وی همچنین اظهار کرد: ما به پیگیری های خود برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در واگذاری ها ادامه خواهیم داد. رئیس جمهور باید نسبت به تخلفات صورت گرفته در روند واگذاری ها پاسخگو باشد.

صالحی (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه) نیز از جمله کسانی بود که به اظهار نظر پرداخت و گفت: وظیفه مجمع تشخیص مصلحت نظام نظارت بر روند اجرایی شدن اصل 44 است با این وجود سوال این است تا کنون این مجمع چرا هیچ گزارشی را منتشر نکرده است. این همه اعتراضات کارگری برگزار شده و این همه امنیت مملکت به خاطر مدیرانی که ته فکرشان خط لیبرالی و استکباری است خدشه دار شده، با این وجود چرا برخوردی صورت نمی گیرد؟

گفتنی است که نماینده کارگران هپکو نیز در این تجمع گفت: قرار بود تعداد بیشتری از دوستان ما در این تجمع باشند، اما متاسفانه به خاطر فشارهای امنیتی نتوانستند حضور یابند.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا