مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

مشمولان طرح بسته غذایی در تأمین اجتماعی شناسایی شدند

مطالب پربازدید

برگزاری آزمون استخدام در سازمان تامین اجتماعیمعاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته،‌ از کارافتاده و بازماندگانی که دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان باشد، شناسایی شده‌ است و در مرحله اول 200 هزار تومان نقدی به حسابشان واریز می‌شود و در مرحله بعدی نیز احتمالا به آنها کالا تعلق می‌گیرد.

پیشنهادهایی داده شده تا با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مذاکره‌ کنیم و سبدی از کالاهای متنوع را شناسایی کنیم تا بازنشستگان و افرادی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند اختیار داشته باشند و بتوانند کالاهایی که نیاز دارند را انتخاب کنند به عنوان مثال 30 قلم کالا وجود داشته باشد و این افراد بتوانند هر کدام را که نیاز زندگی‌شان است تهیه کنند و کالایی را تحمیل نکنیم.این مبلغ احتمالا با حقوق پرداخت خواهد شد.

 

گروه دومی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند بیمه شدگان شاغل سازمان تامین اجتماعی هستند که درآمد آنها زیر 3 میلیون تومان است این افراد شناسایی شدند و به هر خانواده یک بسته تعلق می‌گیرد.

مطالب پربازدید

بنا بر این است که هر خانواده یک بسته بگیرد و درآمدها جمع زده نمی‌شود اگر یک مستمری‌بگیر زیر 3 میلیون تومان درآمد داشته باشد و اعضای خانواده‌اش نیز شاغل باشند به آن خانواده یک بسته تعلق می‌گیرد.

مقرر شده هر خانواده تا پایان سال600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت کند که 3 تا 200 هزار تومان می‌شود برای سال بعد نیز باید هیات دولت و رئیس جمهور تصمیم بگیرد.

وی درباره زمان پرداخت قطعی آن گفت: منتظر نظرات مقامات در این خصوص هستیم.

ما در حال حاضر حساب هدفمندی بیمه‌شدگان را داریم و کسانی که تحت هر شرایطی استحقاق دریافت این بسته را داشتند ولی دریافت نکرده‌اند می‌توانند در مرحله بعد به سایت‌هایی که اعلام خواهد شد مراجعه کنند و اعتراض خود را ثبت کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا