مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
ترفندهای کامپیوتری

بازگردانی kmplayer به تنظیمات اولیه + تصویر

مطالب پربازدید

پخش کننده رسانه ای + تنظیمات

KMPlayer یک پخش کننده رسانه ای همه کاره است که می تواند انواع مختلفی از قالب های کانتینر مانند VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، Ogg Theora ، OGM ، 3GP ، MPEG-1/2/4 ، WMV ،  RealMedia و QuickTime را در بین دیگران پوشش دهد. این مجموعه طیف گسترده ای از زیرنویس ها را کنترل می کند و به شما امکان می دهد از بسیاری جهات عکس های صوتی ، تصویری و تصاویر بگیرید.

پخش کننده از نظر اتصال به سایر تقسیم کننده ها، رمزگشایی ها، فیلترهای تبدیل صوتی و تصویری و ارائه دهنده ها، بدون برخورداری از سیستم شایستگیDirectShow ، هر دو فیلتر داخلی و خارجی را با محیطی کاملاً کنترل شده در اختیار شما قرار می دهد. فیلترهای داخلی برای جلوگیری از آلودگی آن با فیلترهای سیستم، در سیستم کاربر ثبت نشده اند.

بازگردانی kmplayer به تنظیمات اولیه

فارسی کلاب – گاهی اوقات پیش می آید که تنظیمات kmplayer بصورت ناخواسته تغییر کرده و بهم می ریزد. برای بازگرداندن کافی است نرم افزار kmplayer را باز کرده و روی صفحه کلیک راست کنیم.

 

مطالب پربازدید

تصویر 1- بازگردانی تنظیمات km player

مانند تصویر از منوی options رفته روی Prefrences کلیک میکنیم.

 

تصویر 2- بازگردانی تنظیمات km player

از پنجره بازشده روی دکمه Reset the current preset کلیک کرده و ok را انتخاب میکنیم.

مطالب پربازدید

ريست كردن تنظيمات kmplayer

برای ریست کردن تنظیمات نرم‌افزار KMPlayer، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بستن KMPlayer: ابتدا از همه چیز KMPlayer را ببندید تا بتوانید به فایل‌های تنظیمات دسترسی داشته باشید.
  2. پیدا کردن پوشه تنظیمات: با استفاده از مدیر فایل خود، به مسیر زیر بروید: C:\Users\نام_کاربری_شما\AppData\Roaming\KMP (توجه: “نام_کاربری_شما” را با نام کاربری واقعی خود در ویندوز جایگزین کنید.)
  3. پاک کردن پوشه تنظیمات: در مسیر بالا، پوشه “KMP” را پیدا کرده و آن را حذف کنید. این عمل، تمام تنظیمات نرم‌افزار KMPlayer را پاک خواهد کرد.
  4. باز کردن KMPlayer: حالا KMPlayer را دوباره اجرا کنید. تنظیمات به حالت پیش‌فرض بازیابی می‌شوند و شما می‌توانید تنظیمات جدید را اعمال کنید.

توجه داشته باشید که با انجام این عمل، تمام تنظیمات، پیش‌ترین تاریخچه و تنظیمات شخصی شما در KMPlayer حذف خواهند شد. بنابراین، پیش از انجام این عمل، مطمئن شوید که تمام اطلاعات مهم خود را پشتیبان‌گیری کرده‌اید.

مطالب مرتبط:

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا