فارسی کلاب
پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

ریپورتاژ چیست ؟ ” مزایای رپورتاژ ” چرا بیاد برای بهبود سایت رپورتاژ بگیریم؟

رپورتاژ یعنی چه؟

اما ریپورتاژ چیست ؟ هزینه انجام ریپورتاژ چقدر است ؟ ما در این مقاله قصد داریم به معرفی رپورتاژ آگهی و هزینه ها و تعرفه های انجام آن بپردازیم پس اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که می خواهید رتبه سایت خود را از طریق ریپورتاژ افزایش بدهید با ما همراه باشید.

مدیران بازار یابی و شرکت ها همواره در پی بهبود رتبه سایت خود در گوگل هستند و بعد از کمی جست و جو متوجه می شوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را یکی از بهترین و جدید ترین روش ها برای رسیدن به رتبه اول گوگل معرفی می کنند.

رپورتاژ چیست ؟

ریپورتاژ در کلمه به معنی گزارش است و از کلمه ریپورت که یک کلمه فرانسوی است گرفته می شود.

ریپورتاژ چیست ، رپورتاژ آگهی

ریپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو در واقع به معنی یک گزارش و مصاحبه برای معرفی برند ها و اشخاص در سایت های مختلف خبری مطرح است که به صورت یک گزارش تبلیغاتی منتشر می شود. و همچنین یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است که بهترین و معروف ترین برند ها و شرکت ها برای معرفی کالا ها و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند . و میزان تاثیر گذاری آن بیشتر از تبلیغات معمولی است ولی دلیل آن چیست؟ به این دلیل تاثیر گذاری آن بیشتر است که یک نوع تبلیغات غیر مستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اطمینان می کنند.

در واقع ریپورتاژ آگهی را به طور ساده می توان این گونه معرفی کرد؛ به خبر تبلیغاتی که به منظور معرفی یک سری کالا و خدمات‌ شرکت ها و برند ها در سایت های خبری پر بازدید گفته می شود.

مهمترین نکات برای افزایش تاثیر گذاری ریپورتاژ

  1. برای آن که بتوان تاثیر گذاری رپورتاژ را افزایش بدهیم بهتر است چند نکته را رعایت کنیم که این نکات عبارت اند از:
  2. چگونگی تهیه رپورتاژ بسیار مهم و حائز اهمیت است از این رو برای این که بتوانید یک رپورتاژ عالی داشته باشید نیاز است توسط یک تیم متخصص که دارای خبرنگار حرفه ای ، مشاور بازیابی و متخصص سئو است انجام شود.
  3. در خبر گذاری ها و سایت های معتبر منتشر شود.
  4. محتوای خبر متناسب با مخاطبین و سایت منتشر شود در این صورت بازدهی بیشتری را شاهد آن خواهید بود.

مزایای تبلیغات رپورتاژ آگهی ” ریپورتاژ چیست “

یکی از دلایلی که اهمیت رپورتاژ آگهی را افزایش می دهد این است که شما می توانید برند و یا حتی متن خود را در طیف وسیعی از رسانه های آفلاین و آنلاین منتشر کنید ‌که این ویژگی برای کسانی که می خواهند برند آن ها دیده شود بسیار مهم و حیاتی است .

ریپورتاژ آگهی خبری چیست

همچنین رپورتاژ آگهی دارای یک سری ویژگی های دیگری نیز است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ریپورتاژ چیست ؟ دیده شدن

با توجه به فراگیری و جامعیت رپورتاژ اگهی ، شما می توانید کانال های توزیع محتوای زیادی را انتخاب کنید و همچنین رپورتاژ اگهی این ویژگی را به شما می دهد که کالا ها و برند های شما بیشتر دیده شوند.

مناسب برای همه 

یکی دیگر از ویژگی های رپورتاژ اگهی این است که همه کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ می توانند از آن استفاده کنند.

هزینه مناسب

رپورتاژ اگهی نسبت به روش های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است و همچنین اگر رپورتاژ آنقدر قوی باشد که بتواند مخاطب بیشتری جذب کند بسیاری از کانال های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد . بنابراین شما می توانید با یک هزینه معقول و نسبتا کم پیام خود را به صورت گسترده به مخاطبان خود برسانید.

قیمت خرید رپورتاژ اگهی چگونه تعیین می شود؟ ریپورتاژ چیست ؟

در حال حاضر تعیین قیمت رپورتاژ الگوی مشخصی ندارد و در نتیجه نظارت خاصی نیز بر روی تعرفه و قیمت های خرید رپورتاژ اگهی وجود ندارد . بنابر این قیمت و تعرفه رپورتاژ در هر سایتی بنا به سیاست های سازمانی خود و مراوداتی که با سایت های گوناگون دارند تعیین می شود. گاه نیز مشاهده شده است که دو سایت هم رتبه و با زمینه کاری مشترک قیمت و تعرفه متفاوتی برای رپورتاژ دارند.

ریپورتاژ خبری یعنی چه ، رپورتاژ آگهی خبری چیست

چه عواملی بر روی تعرفه و قیمت خرید رپورتاژ تاثیر می گذارد؟

به طور کلی قیمت و تعرفه خرید رپورتاژ از عوامل و قانون های مشخصی پیروی نمی کند ولی عواملی هستند که بر روی هزینه آن تاثیر می گذارند که در ادامه قصد داریم برخی از این عوامل را بیان کنیم .

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه ” ریپورتاژ چیست ؟ “

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه هر سایتی یکی از مهمترین ویژگی ها و عوامل در تعیین قیمت رپورتاژ اگهی هستند . اعتبار دامنه و اعتبار صفحه یک امتیاز رتبه بندی در موتور جست و جو هستند و این امتیاز بین صفر تا صد است و هرچه این عدد بالاتر برود نشان دهنده شایستگی بیشتر دامنه و یا صفحه در کسب رتبه بالا است.

معنی ریپورتاژ ، رپورتاژ آگهی چیست

اسپم اسکور رپرتاژ آگهی

معیاری است بین صفر تا ۱۰۰ تا میزان اسپم بودن یک سایت را مشخص کند و به ما نشان بدهد که این ساعت چقدر احتمال جریمه شدن توسط گوگل را دارد. هر چقدر این عدد به ۱۰۰ نزدیک تر باشد احتمال اسپم بودن آن سایت بیشتر است و قیمت رپورتاژ در چنین سایت هایی کمتر است.

رتبه الکسا برای رپرتاژ آگهی

رتبه الکسا یک سایت نشان دهنده تعداد بازدید کنند گان آن سایت است و هر چقدر تعداد بازدید کنندگان یک سایت بالاتر برود رتبه الکسا آن پایین می آید. از این رو می توان بر اساس رتبه اکسا تعداد بازدید کنندگان یک سایت را مورد بررسی قرار داد و در نتیجه می توان قیمت رپرتاژ آگهی را در آن سایت تخمین زد.

چقدر برای رپورتاژ اگهی هزینه کنیم؟

میزان هزینه کردن برای رپورتاژ مرتبط با خود شما و نیاز شما برای حظور در بیشتر اینترنت است و از آن جایی که کسب و کار در فضای مجازی دارای رقابت تنگاتنگی است از این رو وجود کلمات کلیدی و جذاب می تواند در موفقیت شما در این راه کمک کند که به طبع نیاز به بودجه ی بیشتری است ولی همیشه این طور نیست که هزینه بالا کردن به معنای موفقیت بیشتر است.

آدرس کوتاه مطلب

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.