فارسی کلاب
پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ” ترفندی برای افزایش بازدید از طریق رپورتاژ “

رپورتاژ آگهی را چگونه میتوانیم بنویسیم

در نوشتن ریپورتاژ آگهی باید به ریز نکات در مورد کالا و خدمات اشاره کنیم. چگونگی نوشتن رپورتاژ آگهی میتواند نیاز مخاطب را فراهم کند. برای نوشتن ریپورتاژ آگهی باید به موضوع اصلی توجه کرد. ما در این مقاله به طور مختصر عنوان ” چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ” و ” طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی “را به شما آموزش میدهیم.

رپورتاژ آگهی یعنی چه؟

درکل می‌توان گفت که رپورتاژ آگهی یک تبلیغات است برای معرفی کردن یکسری از خدمات، کالا، نوشته می‌شود و در سایت های که از بازدید کنندگان بسیاری برخوردار است منتشر می‌شود.یعنی درکل گزارش دادن است.

تعرفه رپورتاژ آگهی

تعرفه‌ی رپورتاژ در سایت‌های گوناگون متفاوت می‌باشدو هر سایت با توجه به ملاک های خود برای رپورتاژهای خود قیمت تعیین می‌کند.

نوشتن ریپورتاژ آگهی

در نوشتن رپورتاژ آگهی باید در چیدمان کلمات، رنگ بندی، انتخاب عکس باید توجه کرد.

رپورتاژ

در دنیای امروزی روابط عمومی بین افراد مخصوصا روابط دیجتالی اهمیت بالقوه ای دارد. رپورتاژ آگهی یکی از این روابط اجتماعی محسوب می شود که دارای اهمیت بسیاری است. رپورتاژ آگهی یک مدل از آگهی هست که به صورت آگهی ارئه می شود.

ریپورتاژ آگهی ، رپرتاژ آگهی

امروزه افراد زیادی در دنیای اینترنت حضور دارند، و تبلیغات حال و هوای دیگری دارد و شاهد این هستیم که افراد نسبت به تبلیغات اینترنتی علاقه نشان می دهند به همین دلیل است که رپورتاژ آگهی یکی از این مهترین تبلیغات اینترنتی جهت معرفی کالاها، خدمات، برندها، محصولات می باشد. ما می توانیم از طریق رپورتاژ آگهی بهترین تبلیغات مورد نظر خود را در خصوص محصولات خود برای مخطبین و مشتریان خاص خود در سایت های معتبر ارئه دهیم.

اهمیت رپورتاژ

یکی از دلایلی که باعث می شود رپورتاژ از اهمیت بسیاری برخوردار باشد این است که این روش بسیار فراگیر است و می توان متن را در رسانه هایی که آنلاین هستند یا غیر آنلاین منتشر کرد. با توجه به این که رپورتاژ فراگیر است ما می توانیم در کانال های بسیاری برای جذب مخاطبین بیشتر این آگهی را منتشر کنیم. با این کار شانس اینکه محصولات، برند ها، کالا ها بیشتر دیده شوند و مشتریان بسیاری را جذب کنند افزایش می یابد. کار اصلی رپورتاژ آگهی ارئه گزارش و معرفی برند ها می باشد.

رپرتاژ آگهی ، ریپورتاژ آگهی ، رپورتاژ آگهی

همه ی کسب و کارها چه  کسب و کارکوچک و چه کسب و کار بزرگ می توانند از رپورتاژ برای معرفی محصولات و برند خود استفاده کنند.

رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارای هزینه ی بسیار مناسبی می باشد که ما می توانیم با یک هزینه ی مناسب برند خود را به بسیاری از افراد معرفی کنیم.

تبلیغات اینترنتی

رپورتاژ اگهی یک تبلیغات اینترنتی است که برای معرفی کالا ها، خدمات، در سایت هایی که بازدید کنندگان بسیاری دارد می پردازد. در کل  یک خبر تبلیغاتی برای معرفی انواع خدمات و کالاها می باشد.

بهترین برندهای جهان از این نوع تبلیغات برای معرفی کالا ها و خدمات خود استفاده می کنند. این نوع تبلیغات از جمله تبلیغات غیر مستقیم است و بقدری از اعتبار بالایی برخوردار است که مشتریان به هنگام دیدن تبلیغات حاصل از آن به آن اعتماد می کنند و همه ی گزارشات حاصل از آن را با شوق بسیاری مطالعه می کنند.

ریپورتاژ آگهی ، رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک تبلیغات اینترنتی با مقدمه ای جذاب، عکس ها و چندین پراگراف با نوشته های جذاب که باعث جذب مخاطب می شود.

 رعایت چندین نکات برای تاثیر گذاری رپورتاژ

  1. تهیه کردن رپورتاژ بسیار مهم است و بهتر است برای تهیه ی دقیق گزارشات آن از یک گروه متخصص استفاده شود
  2. این آگهی باید در سایت هایی که دارای بازدید کنندگان و طرفداران بسیاری هستند منتشر شود
  3. گزارشاتی که در این رپورتاژ آگهی نوشته می شود باید متناسب با مخاطبین خود و همچنین سایتی که در آن منتشر می شود باشد.

در نوشتن و تولید یک رپورتاژ آگهی باید توجه کنیم که این یک گزارش در مورد خودمان نیست بلکه یک گزارش در مورد خدمات، محصولات، کالاها می باشد بنابراین باید در نوشتن آن کمال توجه را داشته باشیم تا از جذابیت لازم برای جذب مخاطبین خود برخوردار باشد و همچنین باید این گزارش شبیه به یک مقاله یا خبر در مورد محصولات مورد نظر باشد.

نوشتن ریپورتاژ آگهی

تیتر رپورتاژ آگهی بهتر است که تاجایی که امکان دارد حالت خبری داشته باشد تا جذابیت لازم برای جذب مخاطبین را دارا باشد و در ادامه مطالب بهتر است که بصورت خبری و حالت مقاله داشته باشد تا بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. در نوشتن رپورتاژ آگهی باید به بهترین ویژگی های کالاها، محصولات، خدمات اشاره کنیم.

مزایای ریپورتاژ آگهی نسبت به دیگر تبلیغات

رپورتاژ آگهی چون به صورت خبری منتشر می شود افراد بسیاری برای مطالعه این گونه تبلیغات علاقه نشان می دهند و چون از اعتبار بالایی برخوردار است مخاطبین بیشتر به آن اعتماد می کنند.

  1. انتشار در سایت هایی که از بازدیدکنندگان بسیاری برخوردار است یعنی در کل در سایت هایی منتشر می شود که دارای اعتبار بالایی است.
  2. این گزارش در جستوجوی گوگل نمایش داده می شود.
  3. معرفی کامل محصولات، خدمات، کالا ها، برندها
  4. رپورتاژ آگهی به معرفی مدیران برندها نیز می پردازد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ، ریپورتاژ آگهی

چگونه می توانیم یک ریپورتاژ آگهی خوب بنویسیم

  1. گزارشاتی که رپورتاژ آگهی ارئه می دهد نباید صددرصد حالت تبلیغات داشته باشد بهتر است به حالت خبری یا مقاله باشد .
  2. بهترین نوع رپورتاژ آگهی آن هایی هستند که به صورت غیر مستقیم در مورد محصولات، خدمات تبلیغ کنند و در ذهن افراد بهترین تاثیر را بگذارد. تا باعث شود برای خواندن ادامه گزارشات مخاطبین علاقه مند شوند.
  3. برای تاثیر گذاری بیشتر بر ذهن مخاطبین و علاقه آن ها برای خواندن مطالب بهتر است که تیتری جذاب برای این آگهی نوشته شود.

هنگام تهیه ی ریپورتاژ به یکسری نکات باید توجه کنیم:

  1. باید ساختار رپورتاژ آگهی را رعایت کنیم.
  2. برای نوشتن هریک از گزارشات اصولا ساختاری وجود دارد که باید رعایت شود.
  3. گزارش را بصورت خبری یا مقاله بنویسید.
  4. بهتر است از تیتری بصورت خبری استفاده کنیم تا برای مخاطب جذاب باشد و باعث شود مخاطب برای خواندن ادامه ی گزارش مشتاق شود.
  5. ریپورتاژ آگهی نباید اصلا کپی باشد
  6. اصل مهم در رپورتاژ که به آن اعتبار می دهد این است که اصلا کپی نباشد.
  7. در رپورتاژ از کلامات کلیدی استفاده کنید تا مخطب مقصود شما را از گزارش متوجه شود.
  8. بهتر است که رپورتاژ را کوتاه و جذاب بنوسید که مخاطب از خواندن آن خسته نشود.
آدرس کوتاه مطلب

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.