فارسی کلاب
پورتال خبری و مجله اینترنتی آنلاین فارسی

سایت رپورتاژ آگهی چه نوع سایت هایی می باشند ؟ افزایش اعتبار سایت

سایت رپورتاژ آگهی چه نوع سایت هایی می باشند؟

سایت رپورتاژ آگهی را می توان یکی از ابزارهای موثر برای افزایش اعتبار سایت دانست. فرض کنید که به تازگی یک کسب و کار کوچک راه اندازی نموده اید و یا قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید؛ در دنیایی که به آن دنیای الکترونیک می‌گویند بهترین راه برای گسترش کسب و کار ایجاد کسب و کار در فضای مجازی است. ایجاد کسب و کار در فضای مجازی و اینترنت تعاملات شما را گسترده تر کرده و از طریق گسترده تر کردن این تعاملات به تجارت شما رونق می بخشد؛ اما از آنجا که سایتهای بسیار مختلفی در دنیای مجازی وجود دارد؛ شما باید برای گسترده تر کردن کسب و کار خود و پایدار کردن آن در فضای مجازی ترفندهایی را به کار برید.

هزینه رپورتاژ آگهی

سایت های رپورتاژ آگهی از نمونه سایت های فضای مجازی می باشد که برای کمک به برندسازی، گسترش کسب و کارها و اعتبار دادن به کسب و کارها به وجود آمده اند. اگر با رپورتاژ آگهی آشنایی نداشته باشید؛ برای شما سوالات بسیاری به وجود می‌آید؛ مثلاً شاید در ذهن شما این سوال نقش ببندد که سایت های رپورتاژ آگهی چگونه باعث افزایش اعتبار یک کسب و کار می شوند؟

ما در ادامه مطلب به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

اهمیت افزایش اعتبار سایت چیست؟

قبل از اینکه در خصوص چگونگی افزایش اعتبار سایت توسط سایت های رپورتاژ آگهی صحبت کنیم بهتر است به طور مختصر در خصوص لازمه افزایش اعتبار سایت توضیحاتی ذکر شود.

قیمت رپورتاژ آگهی

هر چه قدر سایت شما بتواند در بازار رقبا اعتبار بیشتری کسب نماید در امر تجارت و خدمات و یا حتی آموزش موفق تر خواهد بود زیرا تعداد بیشتری کاربر فضای مجازی را می تواند به خود جذب نماید. همانطور که در دنیای واقعی یک کاسب اعتبار بیشتری داشته باشد موفق تر خواهد بود در دنیای مجازی نیز همین اتفاق رخ خواهد داد؛ با این تفاوت که تعاملات شما در دنیای مجازی گسترده تر بوده و تعداد کاربرانی که در معرض دید سایت شما قرار می گیرند بیشتر از تعداد افرادی است که در دنیای واقعی قرار است با شما آشنایی پیدا کنند؛ پس کسب اعتبار در دنیای مجازی می تواند سخت تر باشد زیرا باید به غیر از ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و مرغوب باید به قوانین پیچیده دنیای مجازی نیز آشنایی داشته باشید.

تعرفه رپورتاژ خبری

یکی از روشهای کسب اعتبار در دنیای مجازی افزایش آتوریتی سایت می باشد؛ افزایش آتوریتی سایت همان افزایش اعتبار سایت است. برخی از وب سایت ها مانند سایت moz وظیفه اعتباردهی به سایت ها را بر عهده دارند؛ محدوده نمره ای که برای اعتبار سایت در نظر گرفته می شود عددی بین صفر تا صد است؛ در صورتی که نمره شما از ۶۰ بالا رود بدین معنی است که سایت شما از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. یکی از روش‌های موثری که می‌توان از طریق آن نمره اعتبار سایت را به ۱۰۰ نزدیک تر کرد؛ درج آگهی در سایت های رپورتاژ آگهی است.

سایت های رپورتاژ آگهی چگونه باعث افزایش اعتبار یک سایت می شوند؟

درج آگهی در سایت های رپورتاژ آگهی باعث می شود تا بتوانید از سایت های معتبر بک لینک دریافت نمایید. گرفتن بک لینک از سایت هایی که اعتبار بالایی دارند به نوعی تایید شدن سایت شما توسط سایت های نمره بالا است؛ در نتیجه موتور جستجوگر گوگل شما را به عنوان یک سایت معتبر شناخته و امتیاز شما را افزایش داده و در نتیجه در جستجوهای گوگل سایت شما به عنوان پیشنهاد های اولیه قرار می گیرد.

قرار گرفتن سایت جزو پیشنهاد های نخست گوگل آمار بازدید سایت شما و ترافیک سایت شما را افزایش داده و در نتیجه کسب و کار شما و تعاملات شما رونق می‌یابد.

مزیتهای رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی را می توان نوعی سرمایه گذاری به حساب آورد. در واقع شما با درج آگهی در سایت های رپورتاژ آگهی برای اعتبار و رونق کار خود سرمایه گذاری نموده اید.

یکی از راه هایی که کسب و کارهای اولیه برای رونق کسب و کار خود به آن فکر می‌کنند؛ تبلیغات بهینه می باشد؛ تبلیغات بهینه به این معنی است که با حداقل هزینه تبلیغاتی بتوان تعداد زیادی مخاطب یا کاربر را جذب نمود. سایت های رپورتاژ آگهی برای شما راه تبلیغات بهینه را هموار نموده اند.

نمونه رپرتاژ آگهی

اگر بخواهید هزینه رپورتاژ آگهی را با هزینه های تبلیغاتی دیگر مقایسه نمایید؛ متوجه خواهید شد که هزینه رپورتاژ آگهی بسیار کمتر از هزینه‌های تبلیغاتی دیگر می باشد از طرفی بازدهی که رپورتاژ آگهی دارد؛ روش های تبلیغاتی دیگر ان بازده را ندارند.

برای درج آگهی در سایت های رپورتاژ آگهی دقت نمایید که سایتها باید از دامین آتوریتی بالایی برخوردار باشند. اما به نظر شما از کجا می توان فهمید که سایتی معتبر است یا خیر؟

در ادامه به این سوال به صورت مختصر پاسخ خواهیم داد.

از کجا بفهمیم سایت های رپورتاژ معتبر هستند؟

اگر بخواهیم وضعیت دامین آتوریتی یک سایت را به طور دقیق بررسی نماییم باید به اصول سئو تا حدودی آشنایی داشته باشیم به همین سبب به شما پیشنهاد می شود برای درج رپورتاژ در سایت های معتبر حتماً با یک سئو کار یا کارشناس تولید محتوای آشنا به اصول سئو مشورت نمایید.

اما از طریق راه های ساده ای نیز می توان تاحدودی به معتبر بودن یک سایت پی برد؛ به عنوان مثال سرعت سایت می تواند یکی از این نشانه ها باشد.

رپورتاژ سایت

در صورتی که سایت از سرعت بالایی برخوردار باشد، مطالب آن حداقل هفته ای یکبار بروز رسانی شود، محتواهای یونیک و غیر کپی در آن درج شود، سایت از ساختاری اصولی برخوردار باشد به عنوان مثال عکس ها و مطالب با کیفیت در آن بارگذاری شود و در هنگام سرچ کلمات کلیدی جزء پیشنهادات نخست گوگل باشد؛ می‌توانیم بگوییم که آن سایت از اعتبار خوبی برخوردار است.

دقت نمایید که اگر رپورتاژ آگهی شما در سایت های غیر معتبر درج شود نه تنها باعث افزایش اعتبار سایت شما نخواهد شد بلکه باعث افت رتبه شما  در گوگل خواهد شد. زیرا هر چقدر بک لینک های جذب شده از طرف سایت شما قدرتمند تر و موثرتر باشد؛ سئوی سایت شما بهینه تر خواهد شد؛ پس به شما پیشنهاد می شود که کار را به کاردان بسپارید.

علاوه بر دریافت بک لینک از سایت های معتبر می‌توانید با لینک دادن صفحات یک سایت به یکدیگر، رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.