مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
سئو و موتورهای جستجو

ساختار تبلیغات چگونه است ؟ ” چطور از تبلیغات میتوان پول پارو کرد “

مطالب پربازدید

ساختار تبلیغات

ساختار تبلیغات اهمیت دارد. اگر در حال ایجاد یک چاپ تبلیغاتی برای بیلبورد ، تونل یا مجله هستید ، درک فضا و قالب لازم است. مخاطبان فقط چند ثانیه فرصت دارند تا پیام یک تبلیغ را هضم کنند ، بنابراین تبلیغ کنندگان باید در انتقال آن مؤثر باشند. عناصر ساختاری خاصی وجود دارد که مخاطبان انتظار دارند هنگام مطالعه یک تبلیغ ببینند.

 

ساختاری یک آگهی

شیر گربه؟ مبارزات انتخاباتی بین سالهای 1993-2014 کاملاً با موفقیت انجام شد. بیشتر این تبلیغات حاوی ویژگی های متعارف تبلیغات چاپی هستند.

روایت تصویری – چه چیزی باعث شد تا لیوان شیر هایدن هیدن پنتیایر شکسته شود؟ چرا او یک سبیل شیر پوشیده است؟ چگونه او اینقدر لاغر شد؟ پاسخ به این سؤالات به اندازه واقعیتی که مخاطب از آنها سؤال می کند چندان مهم نیست. تصاویری که از یک داستان حکایت می کنند مخاطبان خود را درگیر می کنند. از این پدیده به عنوان “روایت بصری” یاد می شود. ثابت شده است که “عکس های سر” (تصاویر چهره افراد) در جلب توجه مخاطبان بسیار مؤثر است. (توجه: بسیاری از اصطلاحات در مورد زاویه دوربین در صفحه 2.1.4 نیز برای تجزیه و تحلیل تصویر کاربرد دارد)

مطالب پربازدید

ساختار تبلیغات چیست؟

چگونه تصویر در نسخه متصل می شود؟ در مورد شکل 2.1.2a ، “ضربه سر و صدا” هم به شیشه شکسته و هم به حرفه خوانندگی وی اشاره دارد. “قهرمان” به نقش خود در یک سریال تلویزیونی به نام “قهرمانان” اشاره دارد. به طور خلاصه ، کپی این تبلیغات به مخاطبان می گوید که شیر بخورند تا به اندازه او موفق باشند.
شعار – شعار این تبلیغات “شیر خورد؟” این یک سؤال کوتاه و مشتی است که مخاطب را درگیر می کند و باعث ایجاد آگاهی از برند می شود.
URL – بخش دیگری از امضا ، وجود URL (یك منبع یك منبع) است كه این روزها اغلب به همراه آیكون های رسانه های اجتماعی در تبلیغات چاپی یافت می شود.

قاعده سوم – اگر می خواستید این آگهی را به 9 قسمت مساوی برسانید ، سر هایدن و شیشه شکسته در قسمت وسط قرار نمی گیرند. این نوع تنشی را ایجاد می کند که مخاطبان را به خود جلب می کند.
رنگ – طرح رنگی این تبلیغات موثر است. رنگ قرمز مخاطبان را به وجد می آورد و توجه آنها را به خود جلب می کند. خالص بودن شیر سفید و بی گناهی کودک از سبیل شیر با حساسیت لباس قرمز و رژ لب قرمز مخلوط می شود.
تکنیک های ترغیب
هر نوع استدلال پیش از این مطرح شده است به نوعی یا شکل. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای ترغیب ، می توانید در طیف وسیعی از تبلیغات ، آنها را بشناسید. شکل 2.1.2a شامل معدودی است که در بسیاری از تبلیغات مشترک است.

ساختار تبلیغات چگونه است ، آشنایی با ساختار تبلیغات

عمق ساختار تبلیغات

رویکرد سنتی برای استخراج مشاغل مختلف ممکن است تغییر کند اگر برخی از مشتریان بزرگ آنچه را که می خواهند بدست آورند. در بیشتر موارد ، شرکتهای جداگانه برنامه ریزی ارتباطی و مشاغل خلاقانه را اجرا می کنند . بنابراین هماهنگی ممکن است دشوار باشد و تعصبات ذهنی ممکن است در برخی تصمیمات تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، یک آژانس تبلیغاتی ممکن است وسوسه شود که یک کمپین تلویزیونی شبکه را پیشنهاد دهد زیرا در ایجاد تبلیغات (و در نتیجه افزایش صورتحساب) نقش خواهد داشت. در عوض ، تبلیغ کنندگان یک رویکرد رسانه ای خنثی را ترجیح می دهند . آژانس انتخاب می کند کدام یک از کارگزاران برای یک کمپین خاص بهترین عملکرد را داشته باشد. قبلاً دیدیم که SS + K این فلسفه را به شدت تأیید می کند.

ساختار تبلیغات چقدر منطقی هستند؟

در TOK در مورد استدلال استقرایی و استدلال کسر آموخته می شوید. در تبلیغات ، رشته های منطق (syllogism) غالباً یک فرض را از دست نمی دهند و بر فرضیه های مخاطبان بنا شده اند. چنین استدلال های ناقصی به عنوان entymemes شناخته می شوند. در اینجا نمونه ای از چنین شیفتگی بر اساس شکل 2.1.2 آورده شده است:

مطالب پربازدید
  • احساس شکست ناپذیری خوب است. (به طور کلی ، فرضیه تخمین زده شده)
  • شیر باعث می شود فرد احساس شکست ناپذیری کند. (به طور کلی ، فرضیه تخمین زده شده)
  • بنابراین شیر می نوشم. (نتیجه گیری خاص ، ذکر شده)
  • یک تبلیغ (احتمالاً از متون 1-9) پیدا کنید و رشته های منطقی را که به طور ضمنی برای فروش محصول یا ایده خود استفاده می کنند ، بنویسید.

منطق ساختار تبلیغات ، ساختار تبلیغات و درآمد زایی

خواندن

To Daniel’s Pink توسط Dell به فروش اهمیت تبلیغات و تکنیک های بازاریابی در زندگی روزمره ما می پردازد. او اینگونه را مطرح می کند که “ما همه در فروش هستیم” در قرن بیست و یکم.
پ

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا